
Irodai asszisztens
Cégcsoportunk országos hálózattal rendelkezik, melynek keretein belül partnereink részére teljes körű HR szolgáltatást nyújtunk diákok, főállásúak és nyugdíjas munkavállalók foglalkoztatásának terén.
Feladatok:
Álláshirdetések kezelése
Ügyfélfogadás
Jelentkezők tájékoztatása, szűrése
Felvett dolgozók adatainak kezelése
Kiválasztáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
Folyamatos kapcsolattartás a munkavállalókkal és megbízókkal
Beosztások, riportok készítése
Be- és kiléptetéssel kapcsolatos teendők elvégzése
Kapcsolódó irodai adminisztráció: iratok lefűzése, megsemmisítése, postázás
Elvárások:
Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony még min. 1 évig
18. életév betöltése
Microsoft Office programok használatában való jártasság (elsősorban Excel és Word)
Logikus gondolkodásmód
Személygépjármű, jogosítvány
Jó problémamegoldó képesség
Tudj csapatban és önállóan is dolgozni
Munkaidő:
Minimum heti 20 órában
Amit kínálunk:
Diákbér: bruttó 1800 Ft/óra
Szakmai gyakorlat leigazolása
HR vagy munkaügyi tanulmányokat folytatóknak kitűnő tapasztalatszerzési lehetőség
Amíg nem vagy 25 éves, SZJA mentességre lehetsz jogosult, így a nettó órabéred is 1800 Ft lesz
Előnyt jelent:
Folyamatban lévő HR tanulmányok
Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
O365 ismerete
Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésévél és PDF formátumú fényképes önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Mind-Diák Szövetkezet Hely: Pécs
Baranya megye, PécsMunkaviszony: Szakmai gyakorlat, diákmunka Hozzáadva: 20. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!