Irodai asszisztens
Budapesti, prémium ingatlanokkal foglalkozunk: ingatlant fejlesztünk, kezelünk, és ingatlant közvetítünk. Irodai adminisztratív asszisztensi munkakörbe, az ügyvezetők és a csapat munkájának támogatására keresünk lelkes, pörgős, nyughatatlan munkatársat! Feladatok: Saját tulajdonú és kezelt budapesti prémium ingatlanok és azok bérbeadásának adminisztrálása, céges ügyek intézése, kapcsolattartás a könyvelővel, számlák kezelése, számlázás, banki utalások, külföldi bérlőkkel való kapcsolattartás, ingatlanok számláinak és egyéb ügyeinek intézése, irodavezetői feladatok: apróbb beszerzések, rendelések, csapat support: hívások, időpontok egyeztetése, ad-hoc feladatok, kulcsok átvétele, ügyfelek fogadása. Ebből már sejtheted, hogy nem lesz két egyforma napod! :) Csapatunk egyelőre 4 főből áll, szóval a hangulat baráti és laza, ráadásul belvárosi irodában dolgozhatsz a Kossuth tér és Parlament közelében (ez a munkavégzés fő helyszíne, időnként más helyszínen, pl. az ingatlanokban szükséges megjelenni). Téged keresünk, ha: - minimum középfokú végzettséged van, - min 1-2 év asszisztensi munkakörben szerzett tapasztalatod van, - angolnyelv-tudásod magabiztos, folyékony írásban és szóban - pozitív, "can-do" hozzáállásod van - nagy önállósággal tudsz munkát végezni - jó probléma kereső képességgel rendelkezel :) - 2023 június 15. - július 1. közötti munkakezdés megfelelő számodra Céges telefont és céges laptopot adunk. Kezdő fizetés a próbaidő alatt: nettó 300, 000 Ft. Jelentkezni június 30. -ig elküldött önéletrajzzal lehet. Munkabérnettó 300 000 - 350 000 Ft / hó
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni