
Irodai adminisztrátor
Feladatok:
Számlák kiállítása és kezelése
Gépjárművekhez kapcsolódó okmányok előkészítése, ellenőrzése
Nyilvántartások vezetése (pl. jármű-, partner-, szerződés- vagy anyagnyilvántartás)
Munkaüggyel kapcsolatos adminisztráció (belépés, kilépés, jelenléti ívek, bérszámfejtés előkészítése stb. )
Kapcsolattartás könyveléssel, partnerekkel, hivatalokkal
Egyéb általános irodai és adminisztrációs feladatok ellátása Elvárások:
Érettségi
Amit nyújtunk: Kulturált, klimatizált irodai munkakörnyezet Előnyök:
Pénzügyi, könyvelési vagy ügyviteli középiskolai végzettség
Gazdasági vagy adminisztrációs területen szerzett felsőfokú végzettség
Pénzügyi és könyvelési alapismeretek
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word)
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Nekeress Kft. Hely: Tiszaeszlár
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, TiszaeszlárMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 7. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: