
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
Főbb feladatok: Bejövő számlák és szállítók egyeztetése Export szállítás dokumentumok elkészítése Kapcsolattartás a partnereink pénzügyeseivel Könyvelési anyag elkészítése Nyilvántartások és kimutatások kezelése és elkészítése Dolgozók munkaidő elszámolása Egyéb adminisztratív feladatok Az állás betöltéséhez szükséges: Középfokú (gazdasági/pénzügyi) végzettség Legalább 1-3 év tapasztalat irodai adminisztráció területén Excel táblázat és számítógép haladó szintű ismerete Pénzügyekben jártasság (pl. Házipénztár) Jó kommunikációs készség Stressztűrő képesség és terhelhetőség Gyors probléma megoldó készség Előnyt jelent: Pénzügyi adminisztráció, számlakezelés területén szerzett tapasztalat Német vagy angol nyelvtudás Üzemanyag elszámolás kezelése Tachográf adatok kezelése Amivel meghálálják munkáját: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Azonnali munkakezdési lehetőség Családbarát munkahely Támogató csapat Kulturált munkakörnyezet Hosszú távú karrier lehetőség Munkavégzés pontos helye, ideje: Tata, Komárom-Esztergom vármegye Hétfőtől péntekig, napi 8 óra Jelentkezés módja: Küldje el számunkra lehetőleg fényképes, szakmai önéletrajzát fizetési igénye megjelölésével az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében mi már nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Tatabánya Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 21. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!