
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
Főbb feladatok: Járatelszámolás és számlázás a vállalatirányítási rendszerben Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása Egyedi elszámolások készítése, egyéb számlák ellenőrzése Útnyilvántartások kezelése és adminisztrációja Excel kimutatások készítése üzemanyag-, mobiltelefon- és karbantartási költségekről Gépjárművezetőkkel való kapcsolattartás, adminisztratív feladatok Eszközök kiadása, visszavételezése, leltár kimutatás készítése Kapcsolattartás külsős szolgáltatókkal magyar nyelven Aktív részvétel belső projektekben Egyéb adminisztratív jellegű feladatok Az álláshoz tartozó elvárások: Középfokú végzettség Irodai munkakörnyezetben szerzett tapasztalat Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, főképp Excel) 8 órás munkarend vállalása Jó kommunikációs és problémamegoldó készségek Pontosság és megbízhatóság a munkavégzés során Az állás betöltéséhez előnyt jelent: Excel magas szintű ismerete (haladó szintű használat) Angol nyelvtudás Informatikai érdeklődés vagy korábbi tapasztalat Amit kínálnak Neked: Versenyképes fizetés Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikus és barátságos csapatban Fejlődési lehetőségek és szakmai előrelépés Teljes munkaidő Szabad hétvége Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Vecsés Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat a fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 15. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!