
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
Főbb feladatok, munkák: Kapcsolattartás az Áramszolgáltatóval személyesen, írásban, illetve telefonon Kapcsolattartás a céges partnerekkel írásban, illetve telefonon Beérkező és kimenő e-mailek, levelek, információk feldolgozása és dokumentálása Dokumentumok kiállítása és archiválása Az álláshoz tartozó elvárások: Középfokú végzettség érettségivel Felhasználói szintű MS Office ismeretek Nagyfokú terhelhetőség, önállóság Kiváló kommunikációs képesség B kategóriás jogosítvány Előnyt jelent: Erősáramú végzettség Áramszolgáltatói területen szerzett tapasztalat Amit kínálnak: Versenyképes bérezés Hosszú távú munkalehetőség Alkalmazotti munkaviszony Határozatlan idejű munkaszerződés Azonnali kezdés Kellemes, családias munkahelyi légkör Munkavégzés helye: Budapest Jelentkezés módja: Küldd el önéletrajzodat és nettó bérigényedet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 26. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: