
Ingatlangazdálkodási menedzser
A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. Ingatlan nyilvántartási és gazdálkodási csoport munkatársat keres
INGATLANGAZDÁLKODÁSI MENEDZSER
munkakörbe
Mi a BKM Nonprofit Zrt. -ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.
Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!
Miért jó nálunk dolgozni?
hosszú távú, biztos álláslehetőséget kínálunk kedvező munkaidőbeosztással és azonnal kezdhetsz
stabil, nagy múltú, ugyanakkor dinamikusan megújuló vállalati környezetet biztosítunk
a jó teljesítményt anyagilag is elismerjük: negyedévente a teljesítményedtől függően pénzbeli juttatást kaphatsz
a próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513. 530 Ft összegben
a betanulási időszakot követően heti 1 nap home office-ban is dolgozhatsz
szakmai konferenciákon vehetsz részt
kedvező feltételekkel üdülési lehetőséget biztosítunk a Társaság üdülőiben
támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
Milyen feladatok várnak?
a társaság tulajdonában vagy bérletében lévő ingatlanok adatainak naprakészen vezeted, szükség esetén összeállítod a szükséges adatszolgáltatásokat
foglalkozol az ingatlangazdálkodási és ingatlanhasznosítási feladatokkal
kezelsz minden bérelt vagy bérbe adott ingatlanhoz kapcsolódó szerződést
lebonyolítod a telephely engedélyeztetési eljárásokat és gondoskodsz az engedélyek folyamatos nyilvántartásáról
elkészítteted és nyilvántartod az ingatlanokhoz szükséges szakvéleményeket, értékbecsléseket és energetikai tanúsítványokat
részt veszel az ingatlanleltározás folyamatában
ellátod a társaság szervezeteinek elhelyezésével kapcsolatos helyiséggazdálkodási feladatokat
nyilvántartod az ingatlanok műszaki állapotát
Mit várunk a munkakör betöltéséhez?
szakirányú felsőfokú jogi, műszaki, vagy közgazdasági végzettséget
legalább 3 év releváns szakmai gyakorlatot
MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismeretét (Word, Excel, stb. )
„B” kategóriás jogosítványt, legalább 1 év vezetési gyakorlatot
kiemelkedő kommunikációs és tárgyalási készséget szóban és írásban
kreativitást, jó szervezőképességet, megbízhatóságot
önálló és felelősségteljes munkavégzést
Előnyt jelent:
számítógépes tervezői programok felhasználói szintű ismerete
Munkavégzés helye: 1116 Bp. , Kalotaszeg utca 31.
Ha tetszett az álláshirdetés, várjuk jelentkezésedet!
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BKM Nonprofit Zrt. Hely: Budapest
Budapest, Pest megyeMunkaviszony: Teljes munkaidős, Home office Hozzáadva: 2. 12. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!