
INFORMATIKAI ASSZISZTENS
Feladatok és felelősségek: IT osztály adminisztratív feladatainak ellátás (dokumentációk, jegyzőkönyvek, riportok és statisztikák készítése) Dokumentumok kezelése, rendszerezése IT eszközök bevételezése, nyilvántartása, leltárkezelés IT helpdesk feladatok támogatása Kapcsolattartás beszállítókkal és szolgáltatókkal (rendelések, szervizügyek) IT projektek adminisztratív támogatása IT vezető és a rendszergazdák támogatása a minden napi feladatokban IT eszközök kezelése és kiadása (toner, PDA, mobil telefon, stb…) Elvárások: Középfokú végzettség 3-5 éves tapasztalat IT adminisztrációs területen Alapvető IT ismeretek: Windows, Office (Word, Excel) Angol nyelv írásban (dokumentáció, kommunikáció) B kategóriás jogosítvány vezetési tapasztalattal Jó kommunikációs és szervezőkészség Precizitás, megbízhatóság, csapatmunka Előnyök: Középfokú informatikai vagy adminisztratív végzettség Tapasztalat IT support vagy IT értékesítési területen Hardver- és szoftverismeret (PC, laptop, mobil eszközök) Amit kínálnak: Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező osztrák vállalatnál, felelősségteljes munkakör 100%-ban bejelentett, hosszú távú munkalehetőség Támogató, szakmailag felkészült vezetőség és összetartó csapat Cafetéria és utazási költségtérítés Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség Munkaidő: Hétfőtől péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Budaörs Jelentkezés módja: Kérjük, küldje el szakmai önéletrajzát az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezést követően? A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére. Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 2. 12. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!