
Igazgatási referens
1. Alapvető feladata elsősorban az NGSZ igazgatási feladatainak ellátása.
- Koordinálja a titkársági feladatokat, az NGSZ ügyfél- és iratforgalmát. Felelős a szabályzatokban előírt iratkezelés, irattárazás (iratok rendszerezése, őrzése, selejtezése), a postázó- és iktatórendszerek szabályszerű működéséért.
- Illetékességi körébe tartozóan jóváhagyásra előkészíti, valamint karbantartja az NGSZ szabályzatait, az igazgatói utasításokat és a határozatokat, ennek keretén belül gondoskodik azok módosításáról.
- Megfogalmazza, aláírásra előkészíti az NGSZ Igazgatója által kezdeményezett iratokat, jelentéseket, (kör)leveleket, űrlapokat. Adott esetben előkészíti a közgyűlési, bizottsági vagy polgármesteri előterjesztéseket, határozati javaslatokat. A kiadmányozói aláírás után gondoskodik az előírásoknak megfelelő közzétételükről, sokszorosításukról, illetve a címzetteknek való eljuttatásról.
- Kézjegyével láttamozza és ellenőrzi az NGSZ-hez pénzügyi ellenjegyzés, illetve ellenőrzés céljából megküldött szerződéseket, megállapodásokat.
- Gondoskodik arról, hogy meghatározott dokumentumok, szerződésminták az NGSZ honlapján keresztül a hozzárendelt intézmények számára elérhetőek és naprakészek legyenek.
- Felelős az NGSZ honlapjának és közösségi média felületeinek naprakészségéért, felel azok tartalmáért. Együttműködik az informatikus kollégával a leltározási, beszerzési feladatok során.
- Igazgatói kezdeményezés alapján pr-, marketig-, sajtóanyagokat készít az NGSZ-ről, adott esetben gondoskodik azok közzétételéről.
- Megszervezi az NGSZ helyiségeinek napi, heti, havi és nagytakarítási feladatainak ellátását, felelős a helyiségek alkalomhoz rendelt berendezéséért. Közreműködik a takarító kolléga leltározási és beszerzési feladatainak ellátásában.
- Szervezi az NGSZ és a hozzárendelt intézmények NGSZ gépkocsival történő szállításait, közreműködik az NGSZ tulajdonában levő gépjárművek üzemeltetésében, a gépjármű figyelő rendszer működtetésében, ellenőrzi a menetleveleket.
2. A munkatársunkkal szembeni elvárásaink:
- Jogi asszisztensi, igazgatásszervezői vagy jogász végzettség,
- Microsoft Office programok (Word, Excel) alkalmazás szintű ismerete,
- magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség,
- önálló munkavégzés, tanulékonyság, határozott fellépés, jó kommunikációs készség.
3. Csatolandó okiratok:
- önéletrajz,
- legmagasabb iskolai végzettséget, szakképesítését igazoló bizonyítványok, okmányok másolata,
- motivációs levél, referencialevél,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati dokumentumok hitelességét, a referenciák valódiságát a munkáltató ellenőrizheti.
A munkakör betöltésének feltétele: Büntetlen előélet, továbbá a pályázó nem áll a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt. ) 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, illetve vele szemben nem állnak fenn a Kjt. 20. § (2d) és (2e) bekezdéseiben foglalt kizáró okok. Ennek igazolására 3 hónapnál nem régebbi, a fenti feltételeknek megfelelő erkölcsi bizonyítvány igénylése szükséges.
A munkakör betöltésének időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közalkalmazottak jogállásáról szóló" 1992. évi XXXIII. törvény, valamint az intézményvezetői rendelkezés alapján létrejött megegyezés az irányadók.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Nevelési és Kulturális Intézmények Gazdasági Szolgálata Hely: Szeged
Szeged, HungaryHozzáadva: 7. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!