
HR Service Referens
Munkajogviszonyok létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentációs, adminisztratív és koordinatív támogatás
Havi rendszeres és ad-hoc, munkajogviszony-életciklushoz kapcsolódó adminisztrációs és koordinációs feladatok ellátása
Havi bérelőkészítési, kapcsolódó ellenőrzési feladatok ellátása, kapcsolattartás a kiszervezett bérszámfejtéssel
Bérszámfejtés- és TB vonatkozású dokumentumok kezelése, bérszámfejtő szolgáltató felé történő feladása
Munkavállalói kapcsolattartás a HR adminisztrációs feladatok kapcsán, munkavállalói kérések, kérdések kezelése
Jelenlétnyilvántartó rendszer kezelése, riportok feldolgozása, beszállítóval történő kapcsolattartás
HR adatszolgáltatások, riporting teljesítése auditok, vezetői adatkérések során
Ellenőrzések során történő közreműködés
Szabályzatok készítésében, aktualizálásában történő részvétel Elvárások / Requirements
Minimum középfokú végzettség, felsőfokú, szakterülethez relevánsan köthető végzettség előnyt jelent
Munkaerő-kölcsönzésben VAGY munkaügyi feladatok ellátásában szerzett minimum 3-5 éves tapasztalat
Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt. )
MsOffice programok készségszintű használata (különösképp Excel és Word)
Pontos, igényes, precíz munkavégzés
Kiváló problémamegoldó képesség Amit nyújtunk / Benefits
Nemzetközi, piacvezető vállalat tagja lehetsz
Hibrid munkavégzési lehetőség adott
Teljeskörű juttatási csomagban részesülhetsz
Tagja lehetsz egy profi, támogató csapatnak, ahol lehetőséget nyújtunk a fejlődésre és szakmai előrelépésre
Modern munkavégzési eszközöket használhatsz
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 3. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!