
HR Referens
Munkavállalók személyügyi anyagainak pontos kezelése
Munkaviszonnyal kapcsolatos adminisztráció határidőre történő ellátása
Bérszámfejtés előkészítése, teljesítési igazolások adminisztrációja
Szabadságok, táppénz, utazási költségtérítések és egyéb elszámolandó tételek feldolgozása
Szoros együttműködés a központi bérszámfejtő csapattal, valamint a pénzügyi csoporttal
Folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel, kölcsönzött munkavállalókkal Elvárások / Requirements
Minimum középfokú végzettség, felsőfokú, szakterülethez relevánsan köthető végzettség előnyt jelent
Munkaerő-kölcsönzésben VAGY munkaügyi feladatok ellátásában szerzett minimum 1-3 éves tapasztalat
Naprakész munkaügyi, munkajogi ismeretek (Mt. )
MsOffice programok készségszintű használata (különösképp Excel és Word) Pontos, igényes, precíz munkavégzés
Kiváló problémamegoldó képesség
B kategóriás jogosítvány elengedhetetlen Amit nyújtunk / Benefits
Nemzetközi, piacvezető vállalat tagja lehetsz
Hibrid munkavégzési lehetősége adott (irodai+home office)
Teljeskörű juttatási csomagban részesülhetsz (fix alapbér, teljesítményalapú jutalék, cafeteria)
Tagja lehetsz egy profi, támogató csapatnak, ahol lehetőséget nyújtunk a fejlődésre és szakmai előrelépésre
Modern munkavégzési eszközöket használhatsz (mobiltelefon, laptop, pool autó)
Családbarát munkahely vagyunk, így ennek megfelelően támogatjuk a kollégáinkat
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Tab
Somogy megye, TabMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 9. 4. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: