
HR MUNKATÁRS
A munkakörhöz tartozó feladatok: Toborzási és beléptetési feladatok teljes körű ellátása, demonstrációs napok szervezése, próbanapok kezelése, dokumentációk aláíratása. Új munkatársak oktatása és implementálása az üzletekbe, beosztások elkészítése, folyamatos kapcsolattartás, teljesítménymutatók követése és riportálása. Kiléptetési folyamatok kezelése, szezonális szállásfoglalások intézése, valamint a jó munkahelyi légkör fenntartásában való aktív részvétel. A pozícióhoz betöltéséhez tartozó elvárások: Főiskolai/egyetemi diploma vagy felsőfokú (OKJ) szakirányú végzettség. 3-5 év szakmai tapasztalat HR területen. Magabiztos számítógépes ismeretek (Excel, Word, Outlook). Kiváló kommunikációs és szervezőkészség, empatikus hozzáállás. Rugalmasság, precizitás, megbízhatóság. Előnyt jelent: Előnyt jelent, ha rendelkezel HR tapasztalattal vendéglátóipari környezetben. CRM rendszer ismerete. Amit Partnerünk kínál: Stabil munkáltatói háttér és hosszú távú lehetőség Versenyképes alapbér + teljesítményalapú havi bónusz Munkavégzéshez szükséges eszközök. Munkába járási támogatás. Személyes és szakmai fejlődési lehetőség. Munkavégzés helye: Budapest 10. Kerület. Munkaidő: H-P 8:00-16:00 Amennyiben felkeltette érdeklődésed a pozíció, jelentkezz önéletrajz csatolásával az alábbi gombra kattintva:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 12. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!