
HR KOORDINÁTOR
Az alábbi feladatok várnak Rád: Toborzási és kiválasztási folyamatok támogatása. Munkavállalói belépések, kilépések, változások adminisztrációja. HRIS rendszer (toborzási program) működtetésében való részvétel. Kapcsolattartás a munkavállalókkal és vezetőkkel napi HR kérdésekben. Aktív részvétel a bérszámfejtési feladatok előkészítésében és támogatásában. Téged keresünk, ha: Pörgős, energikus és proaktív személyiség vagy, aki szívesen dolgozik dinamikus környezetben. Rendelkezel közép- vagy felsőfokú gazdasági végzettséggel (közgazdasági vagy humán erőforrás területen), valamint legalább 1–2 év releváns szakmai tapasztalattal HR területen. Pályakezdők jelentkezését is várjuk, amennyiben HR végzettséggel, magabiztos Excel- és angoltudással, valamint legalább fél év szakmai gyakorlattal rendelkeznek – például egyetem mellett, kölcsönző cégnél vagy más, lendületes munkakörben. Fontos, hogy magabiztos Excel-ismeretekkel rendelkezz a HR riportok és statisztikák elkészítéséhez. Valamint rendelkezel kommunikációképes angol nyelvtudással, amely elsősorban az anyavállalattal való kapcsolattartáshoz és a céges rendszerek használatához szükséges. Előnyt jelent: Bérszámfejtő vagy TB ügyintéző képzésed van, vagy nyitott vagy megtanulni és fejlődni ezen a területen. Succesfactor felhasználói tapasztalat, Nexon használatban jártasság felhasználói oldalon, Canva használatában jártasság, B kategóriás jogosítvány. Amit Partnerünk kínál: 13. havi fizetés december közepén. Kiszámíthatóság: a bérek minden hónap 4. munkanapján érkeznek, szükség esetén munkabérelőleg is igényelhető 3 hónap után. Utazási támogatás: autóval 30 Ft/km, tömegközlekedésnél 86% térítés. Elismerés: törzsgárda jutalom már 2 év után, és bónusz a sikeres ajánlásokért. Fejlődési lehetőség: céges képzések és tréningek, amelyek segítenek szakmailag előrelépni. Kiegyensúlyozott munka-magánélet: nyáron 1 hét, télen az ünnepek alatt gyártásleállás, így előre tervezheted a szabadságod. Csapatszellem: céges rendezvények és programok, amelyek valódi közösségi élményt nyújtanak. Egészségmegőrzés: sportolási lehetőségek támogatása. Munkavégzés helye: Kaposvár Munkaidő: Napi 8 órás munkaidő rugalmas kezdéssel (7:45–16:15), 30 perc ebédszünettel. A törzsidő 9:00–15:00 között van, heti 1 nap Home Office lehetőséggel, élethelyzethez igazodva. Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a leírtaknak, és szívesen lennél kulcsszereplő egy megbízható vállalat növekedésében, ne habozz – küldd el önéletrajzodat még ma a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Kaposvár Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 19. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!