
HR generalista (határozott)
A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. munkatársat keres, határozott időre
HR Generalista
munkakörbe
Mi a BKM Nonprofit Zrt. -ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.
Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!
Miért jó nálunk dolgozni?
egy jó hangulatú közösség tagja lehetsz
számítunk újító ötleteidre
szakmai konferenciákon vehetsz részt
a próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513. 530 Ft összegben
teljesítményértékelés keretében jutalomban részesülhetsz
a betanulási időszakot követően heti 1 nap home office-ban is dolgozhatsz
támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
kedvező feltételekkel biztosítunk üdülési lehetőséget a Társaság üdülőiben
Milyen feladatok várnak?
teljeskörűen kezeled a hozzád rendelt szakterületek szellemi állományának toborzási, kiválasztási folyamatát
több telephelyet érintően interjúztatsz
részt veszel állásbörzéken, alkalmazod a proaktív toborzási technikákat
nyomon követed az üres státuszokat a hozzád tartozó szakterületen, egyezteted a vezetőkkel a munkaerő igényeik részleteit, koordinálod a jóváhagyási folyamatot
előkészíted a belépéseket és kilépéseket, segíted az új belépők beilleszkedését
belső tanácsadóként támogatod a vezetőket személyügyi, munkajogi kérdésekben és a HR folyamatokkal kapcsolatban
részt veszel a szervezetfejlesztési folyamatok kialakításában
intézed a felmerülő diákmunkaerő igényeket és kapcsolatot tartasz a közvetítő céggel
közreműködsz az exit interjúk rendszerének működtetésében, fejlesztésében
ellátod a munkakörhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatokat (szerződések kezelése, álláshirdetések feladása, számlák adminisztrálása)
elsajátítod és használod a vállalatunk rendszereit (SAP, HRM, ELO)
Mit várunk a munkakör betöltéséhez?
rendelkezz szakirányú felsőfokú végzettséggel
legyen minimum 1 év HR területen szerzett tapasztalatod, előny, ha ezt nagyvállalatnál szerezted
ismerd és használd az MS Office programokat
erős kommunikációs képességet
legyél megbízható, munkádat az önállóság és precizitás jellemezze
előnyt jelent ügyfélszolgálati, gazdasági vagy informatikai terület támogatásában szerzett HR tapasztalat
A munkavégzés helye:
1116 Budapest, Kalotaszeg utca 31.
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, a "Jelentkezem" gomb megnyomását követően küldd el pályázatodat részünkre.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BKM Nonprofit Zrt. Hely: Budapest
Budapest, Pest megyeMunkaviszony: Teljes munkaidős, Home office Hozzáadva: 9. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!