
HR GENERALISTA
Főbb feladataid lesznek: A teljes toborzási folyamat lebonyolítása fizikai pozíciókra (állásbörzéken való részvétel, álláshirdetések készítése, jelentkezések előszűrése, telefonos interjúk lefolytatása, személyes interjúk megszervezése a HR/osztályvezetőkkel, ajánlatok kiküldése, visszajelzés nyújtása az elutasított jelentkezőknek) Együttműködés munkaerő-kölcsönző cégekkel, ideértve a havi számlák egyeztetését Új belépők támogatása és nyomon követése – személyes adatok begyűjtése, beléptetés koordinálása, dokumentumok rögzítése a belső vállalati rendszerben, minden szükséges jogi dokumentum (munkaszerződés, munkaköri leírás, tájékoztató levél stb. ) előkészítése a személyi anyaghoz Munkavállalói dokumentumok gyűjtése és archiválása papíralapon a jogszabályi előírásoknak megfelelően / munkavállalói dokumentáció elektronikus formában való kezelése Egészségügyi alkalmassági vizsgálatok (belépő, időszakos, kontroll) határidejének nyomon követése, eredmények archiválása Rendszeres és eseti riportok készítése a HR vezető/HR igazgató kérésére Nemzetközi HR projektekhez és rendszerbevezetésekhez kapcsolódó dokumentumok fordítása és felülvizsgálata (angol), ha szükséges A magyarországi időnyilvántartó rendszer kezelése, illetve online jelenléti ív előkészítése, romániai munkavállalók munkaidő-információinak összegyűjtése, jóváhagyás kérése a vezetőktől, kitöltött ívek és bónuszinformációk továbbítása a külső romániai bérszámfejtésnek Állásbörzéken való részvétel toborzási és munkáltatói márkaépítési célból Ideális jelölt vagy, ha: Felsőfokú végezettséggel rendelkezel Van 1–3 év szakmai tapasztalatod HR területen (HR asszisztens, toborzási munkatárs, recruiter vagy generalista pozícióban) Magabiztos közéfokú angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban egyaránt A feladatokat önállóan és felelősségteljesen ellátod Nem rettensz vissza a csapatmunkától Analitikus gondolkodásmóddal rendelkezel Pontosan, alaposan és lelkiismeretesen végzed a rád bízott munkát Előnyt jelent: Szakirányú felsőfokú végzettség HR vagy gazdasági területen Gyártó vagy multinacionális vállalatnál szerzett tapasztalat Amit kínálnak Számodra: Versenyképes juttatási csomagot (fizetés + Cafeteria évi br. 600. 000 Ft + éves bónusz) Átlagon felüli km hozzájárulást Medicover csomagot Home Office lehetőség megegyezés szerint Biztosítják a betanítást Biztos nemzetközi hátteret Határozatlan idejű munkaszerződést Tanulási, fejlődési lehetőséget Változatos feladatokat Kedvezményes étkezést, reggeli péksüteményt és gyümölcsöt Munkavégzés helye: Újhartyán (Ipari Park, az M5-ös autópálya mellett) Munkaidő: rugalmas munkaidő Jelentkezés módja: Küldd el nekünk lehetőleg fényképes ANGOL és MAGYAR nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 17. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!