
HR és munkaügyi specialista
Megbízónk egy nemzetközi háttérrel rendelkező, technológiai fókuszú vállalat, amely a közlekedési rendszerek fejlesztésében tölt be meghatározó szerepet. A szervezet jelenleg jelentős átalakuláson megy keresztül, ahol a HR terület stratégiai fontosságú szerepet kap. A budapesti iroda egy szakmailag elkötelezett, támogató csapat otthona, ahol a precizitás, a rugalmasság és az emberközpontú szemlélet egyszerre érték.
Feladatok:
Teljes körű munkaügyi adminisztráció: beléptetés, kiléptetés, szerződésmódosítások, közös megegyezések kezelése
Onboarding folyamat működtetése, munkaszerződések és egyéb dokumentáció előkészítése
Bérszámfejtéshez kapcsolódó adatállomány kezelése, előkészítés külsős bérszámfejtő cég számára, számfejtés ellenőrzése
Munkaidő-elszámolási és javadalmazási rendszer adminisztrációja
Jelenléti ívek, betegszabadságok, készenléti táblák és szabadságnyilvántartás vezetése
Foglalkoztatással kapcsolatos jogszabályi megfelelés biztosítása, szabályzatok előkészítése
Riportok, kimutatások készítése a HR vezető számára, bónuszlevelek kiküldése és nyomon követése
Munkavállalói kérdések megválaszolása, tanácsadás (pl. családi adókedvezmény, kismamák támogatása)
Utazásszervezés kiküldetésben lévő kollégák számára, szálláskeresés, kommunikáció
Foglalkoztatási és munkaügyi témájú elemzések készítése
Aktív részvétel HR generalista feladatokban és fejlesztési projektekben
Meglévő HR folyamatok átlátása, fejlesztése, működésük támogatása
Elvárások:
Felsőfokú végzettség gazdasági vagy HR területen
Minimum 3 év releváns tapasztalat HR generalista vagy munkaügyi specialistaként, nemzetközi környezetben
Legalább 2 év gyakorlat bérszámfejtés előkészítésében
Magabiztos munkajogi, foglalkoztatási és javadalmazási ismeretek, ezek alkalmazásában szerzett tapasztalat
Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban, napi szintű használatra
Erős digitális készségek: O365 magabiztos használata, különösen Excel (függvények, kimutatások)
Precíz, rendszerszemléletű, felelősségteljes munkavégzés
Nyitott, kedves személyiség, aki szívesen tart személyes kapcsolatot a munkavállalókkal
Rugalmasság a változó helyzetekhez és időbeosztáshoz való alkalmazkodásban
Munkaidő:
Teljes munkaidő, heti 40 órás munkavégzés
Amit kínálunk:
Szakmai fejlődési lehetőség
Nemzetközi munkakörnyezet
Határozatlan idejű, hosszú távú munkalehetőség
Versenyképes bérezés és egyéb juttatások (Corporate bónusz, SZÉP kártya)
Kétévente menedzser szűrés
Kockázati életbiztosítás
Előnyt jelent:
Workday és MS Navision / Business Central ismerete előny
Ha magadra ismertél, és szívesen lennél egy megbízható, professzionális csapat része, várjuk jelentkezésedet! Lépj velünk kapcsolatba, és alakítsd velünk a jövőt!
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Humán Centrum Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 10. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
5 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: