HR adminisztrátor (részmunkaidős)
HR adminisztrátor (részmunkaidős) Csatlakozz a HSA Group csapatához részmunkaidős HR adminisztrátorként!
Ha érdekel a HR világa, precíz és lelkiismeretes vagy, valamint szereted az adminisztratív kihívásokat, nálunk a helyed! Részmunkaidős pozíciónkban változatos feladatokkal találkozhatsz – a belépő és kilépő dokumentumok kezelésétől kezdve a bérszámfejtési adatok előkészítésén át a statisztikák készítéséig. Egy dinamikus, támogató csapat tagjaként nemcsak fejlődhetsz, hanem aktívan részt vehetsz vállalati eseményeink szervezésében is. Feladatok belépő és kilépő munkavállalók dokumentumainak generálása, aláíratása és feltöltése dolgozói adatok rögzítése és aktualizálása bérszámfejtéshez szükséges adatok és dokumentumok összegyűjtése és előkészítése személyi bérlapok mentése, kiküldése és igazolások mentése nyilvántartások kezelése és naprakészen tartása statisztikák és riportok készítése aktív részvétel a vállalati csapatépítők/akciók szervezésében és kivitelezésében Elvárások rendelkezz felsőfokú gazdasági vagy HR végzettséggel rendelkezz előzetes HR területen szerzett gyakorlattal 4 órás munkaidő vállalása legyél precíz és igényes a munkádra legyél nyitott és empatikus személyiség ne okozzon gondot a kommunikáció és a problémák megoldása akarj és tudj is folyamatosan tanulni, fejlődni ismerd és kezeld magabiztosan a Microsoft Office termékeket HR területen előzetes jártasság
Munkavégzés helye
Debrecen
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: EasyHiring Services Kft. Hely: Debrecen
Debrecen, Hajdu-Bihar, HUHozzáadva: 26. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!