Head of Call Center/Contact Center @ JOB Személyzeti Tanácsadó Kft.
Nemzetközi hátterű, multinacionális pénzintézeti Ügyfelünk részére keressük új Vezetőjüket Call Center területére.
A Call Center Vezető/Front Office Operation Manager felelős a többcsatornás kapcsolattartó központ csapatainak (értékesítés, behajtás és szolgáltatás) és külső együttműködő partnereinek működési stratégiáinak kidolgozásáért és végrehajtásáért. Biztosítja a meghatározott sikerkritériumok (KPI-k), célok és az ügyfélélmény következetes elérését a beosztott csapatok által, amelyeket a csoportvezetők és a külső operatív partnerek irányítanak, beleértve a külső telefonos ügyfélszolgálatokat is.
Értékesítési, behajtási és ügyfélszolgálati szakértőként való fellépés operatív és szélesebb üzleti szempontból a digitális és technológiai átalakítások tervezése és végrehajtása során, valamint ezek alárendelt üzleti tevékenységekre történő átültetésének biztosítása.
A hatékonyság és a költségmegtakarítások ösztönzése, valamint a cég értékeivel és hosszú távú céljaival összhangban álló, magas teljesítményű kultúra támogatása.
Tulajdonosi és elfogadó szerep az alárendelt működési terület folyamatos fejlesztési folyamatában a személyzeti, folyamatbeli, technológiai és piaci trendekkel kapcsolatos szempontok tekintetében.
- Stratégiai tervezés és változásmenedzsment ismeretek;
- CRM, automatizálás, elemzési platformok ismerete;
- Kommunikáció, elemzés, coaching, tehetséggondozás;
- Iparági trendek követése;
- Legalább 5 év vezetői tapasztalat több telephelyes ügyfélszolgálaton (Call Center, Contact Center, Customer Service);
- Digitális átalakulás vezetésében szerzett tapasztalat;
- Csapat motiválása, irányítása;
- Angol nyelvtudás (írásban és szóban);
- P&L és költségvetési felelősség a Front Office csapatért.
Nemzetközi hátterű, multinacionális pénzintézeti Ügyfelünk részére keressük új Vezetőjüket Call Center területére.
A Call Center Vezető/Front Office Operation Manager felelős a többcsatornás kapcsolattartó központ csapatainak (értékesítés, behajtás és szolgáltatás) és külső együttműködő partnereinek működési stratégiáinak kidolgozásáért és végrehajtásáért. Biztosítja a meghatározott sikerkritériumok (KPI-k), célok és az ügyfélélmény következetes elérését a beosztott csapatok által, amelyeket a csoportvezetők és a külső operatív partnerek irányítanak, beleértve a külső telefonos ügyfélszolgálatokat is.
Értékesítési, behajtási és ügyfélszolgálati szakértőként való fellépés operatív és szélesebb üzleti szempontból a digitális és technológiai átalakítások tervezése és végrehajtása során, valamint ezek alárendelt üzleti tevékenységekre történő átültetésének biztosítása.
A hatékonyság és a költségmegtakarítások ösztönzése, valamint a cég értékeivel és hosszú távú céljaival összhangban álló, magas teljesítményű kultúra támogatása.
Tulajdonosi és elfogadó szerep az alárendelt működési terület folyamatos fejlesztési folyamatában a személyzeti, folyamatbeli, technológiai és piaci trendekkel kapcsolatos szempontok tekintetében.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: JOB Személyzeti Tanácsadó Kft. Hely: Budapest
Budapest, Budapest, HUHozzáadva: 5. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!