Genesys Contact Center Consultant @ Deutsche Telekom TSI Hungary Kft.
Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban. A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.
Amit kínálunk
- Lehetőség, hogy nemzetközi ügyfélkörben, modern contact center technológiákkal dolgozz
- Közvetlen rálátás a Genesys Cloud világára, gyakorlati tapasztalat a konfigurációban
- Változatos projektek, agilis csapatmunkában
- Presales és tanácsadási tapasztalat bővítése
Ha szívesen dolgozol ügyfélközpontú projektekben, és érdekel a Genesys Cloud, várjuk jelentkezésedet!
Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Előnyt jelent
- Tapasztalat ügyfél-workshopok vezetésében, koncepciódokumentumok készítésében
- Alapismeretek AI területen, valamint tapasztalat a prompting használatában
Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban. A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.
Amit kínálunk
- Lehetőség, hogy nemzetközi ügyfélkörben, modern contact center technológiákkal dolgozz
- Közvetlen rálátás a Genesys Cloud világára, gyakorlati tapasztalat a konfigurációban
- Változatos projektek, agilis csapatmunkában
- Presales és tanácsadási tapasztalat bővítése
Ha szívesen dolgozol ügyfélközpontú projektekben, és érdekel a Genesys Cloud, várjuk jelentkezésedet!
Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
, [Ügyfél-kommunikáció angol nyelven, professzionális, prezentációképes módon, Alapvető technikai ismeretek alkalmazása a projektek során, Konzultációs feladatok ellátása (pl. követelménykezelés), Bevezetés a contact center domain területébe, majd a Genesys Cloud mélyebb megismerése, Részvétel a Genesys Cloud konfigurációjában, közvetlen munkavégzés a platformmal, Párhuzamosan 2–3 projektben való aktív részvétel, Készenlét eseti utazásokra (pl. drezdai irodába vagy ügyfelekhez), Presales támogatás ügyféldemók formájában, Magabiztos, ügyfélközpontú kommunikáció angol nyelven (német nyelv előny), Alapvető technikai tudás, Konzultációs készségek, strukturált gondolkodás, Nyitottság új ismeretek elsajátítására, különösen a contact center és Genesys Cloud területein, Rugalmasság több projekt egyidejű kezelésében, Utazási hajlandóság] Requirements: AI, prompting, workshops Additionally: Sport subscription, Private healthcare, International projects, Training budget, Mobiltelefon, Free coffee, Canteen, Bike parking, Playroom, Shower, Free parking, In-house trainings, In-house hack days, Modern office, No dress code.- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Deutsche Telekom TSI Hungary Kft. Hely: Debrecen
Debrecen, HUHozzáadva: 18. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!