
Gazdasági Operatív Vezető
Építs velünk a karriered a hűtéstechnológia világában!
Van gyakorlata kontrolling területen, és szereti, ha az Ön által kimutatott adatok felhasználásának köszönhetően a cég eredményesebben működik? Vezetőként képes kihozni a munkatársaiból a legjobbat, hogy együtt sikereket érjenek el?
A CoolTech Kft. ipari és kereskedelmi hűtéstechnológiával, hűtő-fűtő épületgépészeti rendszerek tervezésével, kivitelezésével és ezek kombinációjából eredő energetikai megoldásokkal foglalkozik. Az ezekhez kapcsolódóan márkafüggetlen szervizzel is rendelkező cég jelenleg nagyobb növekedésben van, emiatt keresnek
Gazdasági Operatív Vezető
pozícióba új vezetőt.
Hogy milyen náluk dolgozni? Ők sikeresen ötvözik a kisebb cégekre jellemző családias hangulatot a szakmai profizmussal. Így állnak hozzá a munkatársaikhoz is, akiket mind emberileg, mind pedig anyagilag megbecsülnek, éppen ezért minimális náluk a fluktuáció.
Miért érdemes hozzájuk csatlakozni?
A pozíció sikeres betöltését egy vezetői tapasztalatnak megfelelő fizetéssel, autóval, valamint vezetői bónusszal honorálják
A pozíció új, a feladatokat a tulajdonostól kellene átvenni, így van lehetőség egy eddig még nem létező feladatkör ellátására.
Nyitottak az új, építő elképzelésekre, amelyeket a 30 éves cég tulajdonosaival lehet egyeztetni.
Családias hangulatú, barátságos cégkultúrában értékelik az embert a pozíció mögött, ezért rendszeresen szoktak csapatépítő rendezvényeket tartani.
A fent nevezett munkakörhöz a következő feladatok tartoznak
Olyan kulcs ügyfelek, mint a Spar, Auchan, MOL, OMV, Aldi felé árazási rendszer, illetve díjemelések kidolgozása és egyeztetése
Kontrolling számítások elvégzése munkaidő, kiszállás, szállítás, projekt, valamint egyéb egységáras tevékenységek árképzése
Jelenlegi árazási rendszer felülvizsgálata, javaslattétel módosításra és annak kidolgozása. A végső formátum bevezetése ügyfelek felé
Árkalkulációkban való részvétel, annak nem műszaki vonatkozású részeinek kontrollálása, felülvizsgálata
Nagyobb projektek árajánlatainak elkészítése
Irodai munkatársak munkájának felügyelete, támogatása, ellenőrzése
Szerződések átnézése, szerződött ügyvéddel történő átnézetése, ügyfelekkel ezek egyeztetése, karbantartása, hiányzó szerződések, sablonok kialakítása
Vezetőkkel heti személyes 1/1 egyeztetés, az esetlegesen felmerülő konfliktushelyzetek kezelése, megbeszélése
Riportolási rendszer kialakítása és később annak működtetése a vezetők felé a megfelelő gazdasági döntések előkészítése érdekében.
A külső HR partnerrel együttműködve folyamatok kialakítása, részvétel az új munkatársak felvételében és beilleszkedésében.
KPI rendszer kialakítása, mérése, nyomon követése
Folyamatok feltérképezése, fejlesztése
Az ideális jelölt rendelkezik
Felsőfokú gazdasági végzettséggel (legalább BSc)
Legalább 5-8 éves, hasonló pozícióban szerzett tapasztalat - ennél seniorabb jelentkezőket is szívesen látunk
Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel, amellyel könnyen meg tudja tanulni a cégnél használt rendszert,
Jó kommunikációs készséggel, amivel mind a munkatársakkal, mind pedig a tulajdonosokkal könnyen megtalálja a közös hangot valamint
Kiváló elemző készséggel, amellyel meglátja a jelenlegi rendszerben a fejlesztési lehetőségeket, valamint
Folyamatfejlesztés területen szerzett gyakorlattal.
Amennyiben a lehetőség felkeltette az érdeklődését, önéletrajzát Szemán Zoltán várja a "Jelentkezem" gombra kattintva, aki minden pályázatra és beküldött anyagra válaszol.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: HR Bridge Solutions Kft. Hely: Budaörs
Pest megye, BudaörsMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 27. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!