FRENCH SPEAKING SERVICE DESK ANALYST – LEVEL 1
,
- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
- A high school diploma.
- French on a business level (working/support language).
- English on a communication level (for interviews, training, and internal communication).
- Experience in Service Desk, Help Desk or Customer Support roles.
- Ability to interact with customers and provide solutions.
- Windows, Office 365, and Network troubleshooting skills.
- Full time, indefinite.
- Working hours: 40 hours/week in various shifts.
- Legal requirements: You need to be to be currently eligible to work in Hungary.
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
-
Az iMunka.hu alkalmazásával a munkakeresés miért hasznos?
Naponta új állásajánlatok A munkák széles skálájából választhat: Célunk, hogy a lehető legszélesebb választékot kínáljuk Értesítés e-mailben az új ajánlatokról Legyen az első, aki válaszol az új állásajánlatokra Összes állásajánlat egy helyen (munkaadók, ügynökségek és egyéb portálok ajánlatai) Az álláskeresők számára minden szolgáltatás ingyenes Segítünk új állást találni