
FELSŐVEZETŐI, SZEMÉLYI ASSZISZTENS
Feladatok: A személyi asszisztens feladatai közé tartozik a vezető kommunikációs, ügyviteli és dokumentációs tevékenységeinek támogatása, valamint a vezetés külső és belső kapcsolatait szervezni és koordinálni A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása A vezető levelezőrendszerének, naptárának kezelése és összehangolása Határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan A vezetői megbeszélések, találkozások egyeztetése, ütemezése; a kapcsolatok koordinálása Kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel Gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése) A vezető személyközi kommunikációjához kapcsolódó reprezentációs feladatok ellátása Korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, jegyzőkönyvek, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb. ) megszerkesztése Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (utazásszervezés, PR, ügyfélkapcsolat stb. ) Beszámolás a vezetőnek Elvárások: Középfokú végzettség 1-2 év felsővezető mellett szerzett személyi asszisztensi tapasztalat MS Office programok felhasználói szintű ismerete, erős Excel-tudással Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség Kiemelkedő szervezőkészség Önálló munkavégzés Rendszerszemlélet Rugalmasság Erkölcsi bizonyítvány Előnyt jelent: Jogász végzettség Amit kínálnak: Pozícióhoz illeszkedő bérezés 13. havi juttatás Szép Kártya feltöltés Céges telefon, laptop Munkába járás támogatása a jogszabálynak megfelelően Stabil vállalati háttér Határozatlan időtartamú, teljes munkaidős szerződés Szakmai kihívások, értékteremtő fejlődési lehetőségek Lendületes csapat, támogató munkahelyi légkör, modern munkakörülmények Munkahelyi extrák: kerékpártároló, parkoló Munkavégzés helye: Budapest (pesti kerület) Munkaidő: Napi 8 órás, általános munkarend, hétvége szabad! Milyen vezetője lesz? Olyan vezető mellett dolgozhat, aki nyitott a szakmai támogatásra, értékeli a precizitást és a proaktivitást, megbecsüli a lojalitást, valamint partnerként tekint asszisztensére a mindennapi munkában és döntés-előkészítésben. Jelentkezés módja: Kérjük, küldje el magyar nyelvű, lehetőleg fényképes önéletrajzát, amelyben szerepel a bruttó bérigénye az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően? A beérkezett pályázatokat megtekintés nélkül, automatikusan továbbítjuk partnerünk részére. Ezt követően a jelentkezés kezelését már partnerünk veszi át, így a kiválasztási folyamat további szakaszaiban mi nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 23. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!