
Executive & személyi asszisztens
Szervezés, tervezés, pörgés – ha ezek a dolgok feltöltenek, akkor kérlek olvass tovább!
Olyan megbízható és magabiztos kollégát keresünk, aki nem riad vissza a kihívásoktól, sőt: inkább lehetőséget lát bennük.
Amennyiben szívesen dolgoznál egy fejlődő szervezetben, ahol valódi felelősséged és szereped van a napi működés gördülékenységében – alább várjuk a jelentkezésed.
szoros, napi együttműködés a cégcsoport vezetőjével
változatos koordinációs és szervezési feladatok
üzleti és magánjellegű ügyintézés: személyes és üzleti naptárak kezelése, foglalások (repülőjegy, étterem), logisztikai koordináció
utazásokban, eseményekben, rendezvényekben való segítségnyújtás
feladatlisták kezelése, prioritások nyomonkövetése
kisebb-nagyobb projektek menedzselése
kapcsolattartás, egyeztetések telefonon és e-mailben
beszerzések elvégzése Elvárások / Requirements
felsőfokú végzettség
gyors és logikus gondolkodás
képesség komplex üzleti környezet átlátására, ahhoz alkalmazkodó munkavégzésre
szervezési tapasztalat
kiemelkedő probléma megoldó képesség
proaktivitás, rugalmasság
kiváló kommunikációs képesség
rugalmas munkavégzési hajlandóság, esetenként esti vagy hétvégi feladatokkal
pontos és diszkrét feladatvégzés
tárgyalóképes angol nyelvtudás
korábbi munkatapasztalat személyi vagy executive asszisztens munkakörben
nem okoz gondot az esetenkénti adminisztráció sem
van jogosítványod, és szeretsz is vezetni
előnyt jelent, ha ismered a hazai és nemzetközi utazási célpontokat, éttermeket, helyszíneket, vagy képes vagy gyorsan utánajárni ezeknek Amit nyújtunk / Benefits
dinamikus és kihívásokkal teli környezet, amely inspirál és fejlődési lehetőséget kínál
rugalmas időbeosztás, betanulási időszak után lehetőség heti többszöri otthoni munkavégzésre
versenyképes jövedelem
opcionális bónusz lehetőség
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 16. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!