
ÉRTÉKESÍTŐ (HR SZOLGÁLTATÁSOK)
Miért válasszam a Beck&Partners csapatát?	Csatlakozva hozzánk, naprakész, tapasztalt szakemberekkel dolgozhatsz együtt, akik minden nap inspirálnak és támogatnak a fejlődésedben.	Befogadó, nyitott csapat vesz körül, ahol mindig számíthatsz segítségre és odafigyelésre, így soha nem érzed magad egyedül a feladatokban.	Ráadásul nálunk sosem unalmas a munka: számos csapatépítő program és partnerlátogatás vár rád, ahol élményekkel és új tapasztalatokkal gazdagodhatsz.	Mire van szükségem a pozíció betöltéséhez?	Minimum középfokú végzettségre.	Legalább 3 év tapasztalatra B2B értékesítésben, lehetőleg szolgáltatások területén.	Vállalatirányítási rendszerek ismeretére.	Felhasználói szintű számítógépes ismeretekre, különösen MS Office programokban.	Magabiztos, határozott fellépésre, jó szövegalkotási készséggel és tárgyalási technikák ismeretére a sikeres partnerkezeléshez.	Aktív, kezdeményező hozzáállásra az új ügyfelek felkutatásához, valamint kitartásra és lelkesedésre a hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítéséhez.	Milyen feladatokat kell majd ellátnom?	Kapcsolatok ápolása és új ügyfelek szerzése: Meglévő partnerekkel folyamatosan tartod a kapcsolatot, és aktívan építed saját ügyfélkörödet (Hunter Sales), hogy érdeklődőkből ügyfelek legyenek.	Értékesítés és tárgyalások: Országos szinten személyesen, telefonon vagy online egyeztetsz tárgyalásokat, B2B környezetben HR vezetőkkel és ügyvezetőkkel, különböző méretű cégeknél.	Rendezvények és események képviselete: Részt veszel HR rendezvényeken, konferenciákon, partnerreggeliken és céges eseményeken, hogy új lehetőségeket teremts és erősítsd a kapcsolatokat.	Adminisztráció és CRM-kezelés: MiniCRM-ben nyilvántartod a partnereket, ellenőrzöd a nyitott pozíciókat, tárgyalásokat egyeztetsz, valamint ajánlatokat készítesz, követsz és zársz le.	Kommunikáció és bemutatás: Emailben és személyesen bemutatod a cég szolgáltatásait, biztosítva, hogy minden ügyfél pontosan értse, miben tudunk segíteni.	Van, ami előnyt jelenthet?	Magabiztos angol nyelvtudás – angol nyelvű tárgyalások lebonyolításához.	B kategóriás jogosítvány – országos partnerlátogatásokhoz.	Mit tudtok a munkámért cserébe nyújtani?	Rugalmasan végezheted a munkádat otthonról és az irodából (Budapest, XI. kerület).	Home office lehetőség a próbaidő lejárta után.	Korlátlan kávé és tea fogyasztás.	Egyéb juttatások pl. : cafeteria, jutalék.	Igény szerint céges autó biztosított a partnerlátogatásokhoz.	Munkavégzés helye: Budapest, XI. kerület (a betanulás ideje alatt), ezt követően pedig országosan kell partnereidet látogatni.	Munkaidő: rugalmasan, H-P 8–17 vagy 9–18 között, 1 órás ebédszünettel.	Nézz be hozzánk és győződj meg magad, milyen az élet a Beck&Partnersnél: https://www.linkedin.com/company/beckandpartners	Ha úgy érzed, készen állsz az új kihívásokra és megfelelsz a követelményeknek, ne habozz elküldeni friss önéletrajzodat – szeretettel várunk a csapatunkban!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatrólVállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 29. 10. 2025 
 Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!
