
Értékesítési Igazgató
Épületüzemeltetéssel foglalkozó partnervállalatunk számára keresünk szakképzett, tapasztalt Értékesítési Igazgatót.
Főbb Feladatok és Felelősségek
Közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások, valamint ajánlatkérések kezelése és figyelemmel kísérése
Aktív részvétel a helyszínbejárásokon, kockázatelemzés, értékelés és felmérés készítése, szoros együttműködés a projektvezetőkkel
Árajánlatok, díjkalkulációk elkészítésének felügyelete és ellenőrzése, támogató funkciókkal együtt
Üzletfejlesztési és értékesítési célok elérése, ügyfélkör bővítése
Kulcsfontosságú ügyfelekkel való kapcsolattartás, tárgyalások vezetése, partnerségek építése
Piaci trendek és versenytársak elemzése, új növekedési lehetőségek feltárása
A szolgáltatási portfólió és a potenciális ügyfélkör bővítésére irányuló lehetőségek folyamatos keresése
A sales és marketing csapat számára teljesítménymutatók, célok meghatározása, KPI-ok havi riportálása az ügyvezetés felé
Az értékesítési és marketing stratégia kidolgozása és megvalósítása az üzleti célok eléréséhez
A csapat munkájának felügyelete, menedzselése és ellenőrzése
Havi adatszolgáltatás és belső riportálás
Szükséges Szakmai Kompetenciák
Befejezett, felsőfokú kereskedelmi, közgazdasági vagy műszaki végzettség (BSc/MSc/MBA)
Legalább 5 év releváns projekt értékesítési és vezetői tapasztalat kivitelezési, létesítménygazdálkodási vagy karbantartási szektorban
Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban)
MS Office csomag magabiztos ismerete
Eredmény orientált szemlélet és tapasztalat a munkatársak menedzselésében
Stratégiai gondolkodás és üzletfejlesztési szemlélet, széleskörű tapasztalat piaci elemzésben
Önálló, precíz munkavégzés, gyors döntéshozatal és konstruktív problémamegoldó képesség
Rugalmas, kooperatív, proaktív és rendszerszemléletű személyiség
Előnyök
Ismeretek a nemzetközi Facility Management piaci környezetéről és az ehhez kapcsolódó üzleti trendekről
Tapasztalat pénzügyi előrejelzésben, elemzésben és költségvetés kezelésében
Kommunikációképes német nyelvtudás (szóban és írásban)
Amit kínálunk:
Együttműködő és támogató csapat, multinacionális háttér
Modern, világos és munkavállaló-barát irodai környezet
Stabil munkaviszony, hosszú távú lehetőség
Rugalmas munkarend (otthoni munkavégzés lehetősége)
Szakmai fejlődési lehetőségek (pl. továbbképzések, tréningek)
Versenyképes kompenzációs csomag (TÉR alapú prémium, szolgálati gépjármű, céges notebook és mobiltelefon)
Well-being szolgáltatások az irodában:
Irodai konditerem és szauna kedvezményes használata
10-30%-os éttermi kedvezmények
Korlátlan kávé, tea, limonádé és szóda térítésmentesen
Ingyenes cipőtisztítási lehetőség
Díjtalan biciklitárolási lehetőség
Munkavégzés helyszíne: A Budapest belvárosában található, jól megközelíthető irodaházban, valamint rugalmasan, előre tervezhetően a leendő projekthelyszíneken.
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését és szeretne partnerünk dinamikus és segítőkész csapatának tagja lenni várjuk jelentkezését a "Jelentkezem" gombra kattintva.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: I.K. Hofmann Personal Kft. Hely: Budapest
Budapest, Pest megyeMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 14. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!