Értékesítési és adminisztrációs asszisztens
A Kollár Pakk Kft. 30 éves múlttal rendelkező sikeres termelő vállalkozás. Cégünk egyedi, speciális csomagolástechnikai megoldásokat kínál ügyfelei részére. 2019-ben épült korszerű üzemünkben tasakokat gyártunk, egyedi igényeknek megfelelő csomagolóanyag fejlesztéssel is foglalkozunk. Cégünk új munkatársat keres értékesítési és adminisztrációs asszisztens pozícióba.
A leendő kolléga fontos szerepet tölt be a vevői kapcsolattartásban, az ajánlatadás és rendeléskezelés támogatásában, valamint az irodai adminisztrációban. Feladatok:
Beérkező ügyfelek fogadása, kiszolgálása
Megrendelések rögzítése az ügyviteli rendszerben
Számlák, szállítólevelek kiállítása
Árajánlatok előkészítése
Vevői megkeresések kezelése (telefonon és e-mailben)
Belföldi kiszállítások koordinálása, egyeztetés fuvarosokkal
Üzemvezető és gyártásvezető munkájának támogatása
Dokumentumkezelés, archiválás (pl. megrendelők, visszaigazolások)
Egyéb irodai adminisztrációs feladatok Elvárások:
Középfokú végzettség
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel)
Precíz munkavégzés, jó szervezőkészség
Kiváló kommunikáció, ügyfélközpontú hozzáállás
Nyitottság új rendszerek megtanulására Előny:
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (pl. ügyfélszolgálat, adminisztráció, értékesítési asszisztens)
Alapszintű angol nyelvtudás
Fuvarszervezési, logisztikai ismeret
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Kollár Pakk Kft. Hely: Szeged
Szeged, Csongrád, HUHozzáadva: 17. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: