
ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS
Amit kínálnak: Asszisztensi munkakörben kiemelkedő fizetés Bruttó, bejelentett bérezés és alkalmazotti munkaviszony Stabil, megbízható munkaadó Hosszútávú munkalehetőség Rugalmas munkavégzés: a próbaidő letelte után Home Office lehetőség megállapodás szerint Lendületes, jó hangulatú, összetartó csapat Negyedévente céges csapatépítő rendezvények Feladatok: Értékesítés előkészítési feladatok Cégen belüli más szervezeti egységek munkatársaival való kapcsolattartás Adminisztratív feladatok: ajánlatok, szerződések, költségtervek előkészítése Adatbázis gyűjtés, listák készítése LinkedIn fiók kezelése Ügyfél adatlapok készítése és kezelése CRM rendszerben Külsős szolgáltatói ajánlatok kérése, összegzése Elvárások: Minimum középfokú végzettség Hasonló munkakörben eltöltött legalább másfél év igazolható referenciával Microsoft Office (Word, Excel, Power Point) ismerete, készség színtű használata Angol nyelvtudás középszinten (LinkedIn használathoz, ajánlatokhoz) Pontosság, megbízhatóság Jó kommunikációs készség, munkaidő jó beosztása Önálló munkavégzés Jó problémamegoldó képesség, rugalmasság, terhelhetőség Munkavégzés helye: Budapest, XIV. kerület, a próbaidő letelte után megbeszélés szerinti Home Office Munkaidő: Teljes munkaidő, hétfőtől péntekig napi 8 óra Jelentkezés módja: Küldd el lehetőleg fényképes önéletrajzodat és nettó fizetési igényedet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 14. 8. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!