
ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS
Miben számítanak rád? Értékesítő kollégák adminisztratív támogatása Dokumentációk kitöltése, előkészítése a fuvarokhoz és a vámkezeléshez Áruk nyomon követése és érkeztetése Számlák kiállítása, rögzítése és továbbítása Kapcsolattartás angol nyelven a külföldi és hazai partnerekkel, társosztályokkal Mitől lehetsz a megfelelő jelölt? Rendelkezel középfokú végzettséggel Van legalább 1 év adminisztratív tapasztalatod irodai környezetben Magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban Jól kezeled az MS Office programokat (Word, Excel, Outlook) Van B kategóriás jogosítványod és saját autód a bejáráshoz Mit kínálnak cserébe? Negyedéves teljesítmény alapú bónusz Segítőkész, összetartó csapat Ingyen kávé, üdítő, havi 1 alkalommal céges ebéd Modern irodai környezet Munkavégzés helye: Szigetszentmiklós – Prologis Ipari Park Munkaidő: Hétfőtől péntekig, 8:00–17:00 (napi 8 óra, 1 óra ebédszünet, eseteként rugalmasan kezelve) Ha szívesen dolgoznál egy modern, nemzetközi hátterű vállalatnál és motivál, hogy változatos adminisztratív feladatokat láss el, akkor várjuk jelentkezésedet MAGYAR és ANGOL nyelvű önéletrajzoddal a „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 18. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!