
DISZTRIBÚCIÓS ADMINISZTRÁTOR
Feladataid lesznek: Disztribúcióhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység: napi adatrögzítés, archiválás, bizonylatok előkészítése, okmányok kezelése Belföldi forgalomban résztvevő gépkocsivezetők elszámoltatása Reklamációk kezelésében, azok okainak feltárásban való közreműködés Napi operatív feladatok végrehajtása során felmerülő kapcsolattartás a megbízók képviselőivel Szükség szerinti helyettesítés, együttműködés a társosztályokkal Téged keresnek, ha: Középfokú végzettséggel rendelkezel Legalább 1-3 év szakmai tapasztalatod van logisztikai területen, beleértve a logisztikai adminisztrációt és a fuvarozási folyamatok támogatását Szeretsz kapcsolatot tartani az ügyfelekkel Nyitott vagy a tudásod bővítésére, új tapasztalatok megszerzésére Alkalmas vagy önállóan, megbízhatóan dolgozni Pontoság és precizitás jellemzi munkádat Amit Partnerünk kínál Számodra: Piaci átlagon felüli juttatási csomag (cafeteria, 100% munkábajárási támogatás) Számos fejlődési lehetőség (nyelvtanulás, tanfolyamok) Stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség Nyugodt és harmonikus munkakörnyezet, Work-Life balance Rugalmas munkaidő Munkaidő: hétfőtől-péntekig napi 8 órában Munkavégzés helye: Biatorbágy (A Premier Outlet közelében) Jelentkezés módja: Küldd el nekünk magyar nyelvű szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink a hirdetésben szereplő szakmai elvárások alapján átnézik a pályázatodat, és amennyiben megfelelőnek találják, továbbítják a profilodat megbízónk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 16. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!