
Customer Quality Manager
Főbb feladatok:
- Minőségirányítási rendszer fejlesztése és fenntartása a szabványoknak megfelelően.
- Vevői elvárások ismertségének elősegítése a szervezeten belül.
- Minőségi célok, képzések és javító intézkedések révén a vevői igények teljesítése.
- Üzleti helyzetek és gyártási képességek elemzése a vezetőség számára.
- Vezetőséggel való együttműködés a minőségpolitika és célok kialakításában.
- Termékbiztosítási program irányítása, költségvetés kezelése.
- Kapcsolattartás a vevőkkel műszaki minőségi kérdésekben.
- Vevői és hatósági auditok kezelése.
- Műszaki problémák megoldására javaslatok kidolgozása.
- Beszállítókkal való együttműködés a minőség és kapacitás terén.
- Új termékek minőségbiztosításának támogatása mérnökökkel együttműködve.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség.
- Minimum 5 év tapasztalat minőségirányítási területen.
- Magabiztos angol nyelvtudás.
- Kiváló vevőkapcsolati készségek (külső és belső partnerekkel).
- Minőségügyi eszközök ismerete, ISO 13485 szabványban szerzett tasztalat.
- Helyszíni munkavégzés (nem távmunka).
Amit kínálnak:
- Versenyképes juttatási csomag: bónusz, Cafeteria.
- Stabil, dinamikusan fejlődő multinacionális háttér.
- Innovatív gyártási technológiák, professzionális munkakörnyezet.
- Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: HAYS Hely: Szombathely
Vas megye, Vas megyeMunkaviszony: Permanent Hozzáadva: 15. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!