
Customer Quality Manager
Főbb feladatok:
Minőségirányítási rendszer fejlesztése és fenntartása a szabványoknak megfelelően.
Vevői elvárások ismertségének elősegítése a szervezeten belül.
Minőségi célok, képzések és javító intézkedések révén a vevői igények teljesítése.
Üzleti helyzetek és gyártási képességek elemzése a vezetőség számára.
Vezetőséggel való együttműködés a minőségpolitika és célok kialakításában.
Termékbiztosítási program irányítása, költségvetés kezelése.
Kapcsolattartás a vevőkkel műszaki minőségi kérdésekben.
Vevői és hatósági auditok kezelése.
Műszaki problémák megoldására javaslatok kidolgozása.
Beszállítókkal való együttműködés a minőség és kapacitás terén.
Új termékek minőségbiztosításának támogatása mérnökökkel együttműködve.
Elvárások:
Felsőfokú végzettség.
Minimum 5 év tapasztalat minőségirányítási területen.
Magabiztos angol nyelvtudás.
Kiváló vevőkapcsolati készségek (külső és belső partnerekkel).
Minőségügyi eszközök ismerete, ISO 13485 szabványban szerzett tasztalat.
Helyszíni munkavégzés (nem távmunka).
Amit kínálnak:
Versenyképes juttatási csomag: bónusz, Cafeteria.
Stabil, dinamikusan fejlődő multinacionális háttér.
Innovatív gyártási technológiák, professzionális munkakörnyezet.
Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: HAYS Hungary Kft. Hely: Szombathely Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 16. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!