
CREDIT CONTROLLER / KÖVETELÉSKEZELÉSI MUNKATÁRS
Feladatok: Ügyfelek pénzügyi kimutatásainak egyszerűsített elemzése a hitelképesség megállapítása érdekében Biztosítási lehetőségek vizsgálata, valamint megbízható beszállító–vevő kapcsolatok kialakításának támogatása Vevői fizetési feltételek beállítása és rendszeres felülvizsgálata A vállalat követeléskezelési folyamatainak teljes körű kezelése és adminisztrációja Legalább heti szintű következetes ellenőrzés a beérkezett és lejárt számlák kapcsán Folyamatos együttműködés az ügyfélszolgálattal és az értékesítési csapattal a kijelölt régióban Tartozással rendelkező ügyfelek megkeresése e-mailben és telefonon, fizetési felszólítások, emlékeztetők küldése, részletfizetési megállapodások egyeztetése Szükség esetén követelések jogi képviseletre történő átadása Kapcsolattartás harmadik felekkel (jogi képviselők, biztosítók, hitelminősítő cégek) Havi rendszeres riportok készítése a vezetőség számára A vezető által meghatározott további adminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása Az állás betöltéséhez szükséges: Minimum középfokú gazdasági végzettség Legalább 2 év szakmai tapasztalat követeléskezelés, pénzügyi adminisztráció vagy vevői kapcsolattartás területén, preferáltan multinacionális környezetben Magabiztos kommunikációs készség magyar és angol nyelven MS Office felhasználói szintű ismerete (különösen Excel) Precizitás, rendszerben való gondolkodás és önálló munkavégzés Jó tárgyalókészség, ügyfélorientált hozzáállás Előnyt jelent: Felsőfokú gazdasági végzettség ERP rendszer (pl. SAP, Navision) ismerete Amit kínálnak: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Munkábajárási támogatás nettó 30 Ft/km Ajánlási bónusz, ha új munkatárssal bővíted csapatukat Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalat Hosszú távú munkalehetőség és fejlődési lehetőség Támogató, együttműködő csapat Munkavégzés helye: Újhartyán Munkaidő: Hétfőtől-péntekig napi 8 óra Jelentkezés módja: Küldje el számunkra magyar nyelvű lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzát az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatát és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilját. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 8. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!