
Costumer Service gyakornok
Partnercégünk 150 éves tapasztalattal rendelkezik és világszerte több mint 2000 munkatárssal dolgozik a pneumatika területén. Vezető szerepet tölt be a henger megmunkálásban és szerelésben, emellett szelepeket, hengereket, hajózási termékeket, valamint haszonjárművekbe építhető pneumatikai részegységeket gyárt.
Feladatok:
Ügyfelektől érkező ajánlatkérések és megrendelések gyors, pontos és megbízható feldolgozása
Kapcsolattartás ügyfelekkel, belső társszervezetekkel és külső partnerekkel (pl. fuvarozók) a teljes rendelési folyamat során – a megrendelés fogadásától a kiszállításig
Ügyfelek aktív támogatása a rendelési folyamat minden szakaszában
A felmerülő kérdések és problémák kezelése, megoldási javaslatok biztosítása
Elvárások:
Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok gazdasági vagy műszaki területen
Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban)
Vevőközpontú szemlélet, kiváló kommunikációs készségek
Problémamegoldó képesség, analitikus és komplex gondolkodásmód
Határozott, magabiztos fellépés
Önálló munkavégzésre való képesség, ugyanakkor csapatban való hatékony együttműködés
Előnyt jelent:
Tapasztalat ügyfélszolgálati vagy informatika területen
SAP rendszer használatában szerzett tapasztalat
Magabiztos MS Office tudás
Excel haladó szintű használata
Műszaki termékek, megoldások iránti érdeklődés
Töltsd ki a lenti űrlapot és kattints a "jelentkezem" gombra! Ha kérdésed lenne, keress bátran a megadott email címen!
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Mind-Diák Szövetkezet Hely: Budapest Munkaviszony: Szakmai gyakorlat, diákmunka Hozzáadva: 18. 6. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!