
CFO Advisory Számviteli Tanácsadó (3-5 év tapasztalattal)
Nemzetközi, számviteli szolgáltatásokkal és üzleti tanácsadással foglalkozó partnerünk csapatába Számviteli Tanácsadó kollégát keresünk CFO Advisory területre, az alábbi feladatokkal:
Aktív részvétel számviteli tanácsadási projektekben, hazai és nemzetközi ügyfeleink támogatása számviteli és pénzügyi kérdésekben
Számviteli és pénzügyi folyamatok átvilágítása, valamint fejlesztési javaslatok kidolgozása és implementálása
Kontrolling tapasztalataid hasznosítása a pénzügyi tervezés, költségvetés-készítés és management riporting rendszerek kialakítása vagy fejlesztése során
Interim számviteli szakértői szerepkör ellátása, amely során közvetlenül, operatívan támogathatod ügyfeleinket különböző kihívások kezelésében
Részvétel komplex számviteli projektekben – például első konszolidált beszámolók előkészítésében, csoportszintű átszervezések számviteli kezelésében, illetve pro forma beszámolók összeállításában
Számviteli kérdések önálló feldolgozása, valamint vezető szakértők szakmai támogatása, együttműködés tapasztalt tanácsadókkal és cross-funkcionális csapatokkal
Elvárások:
Gazdasági főiskolai vagy egyetemi diplomával rendelkezel, pénzügy, számvitel vagy hasonló szakterületen
Legalább 2–3 év szakmai tapasztalatot szereztél könyvelés, kontrolling, FP&A vagy számviteli területen
Rendelkezel mérlegképes könyvelői végzettséggel (regisztráció nem feltétel)
Magabiztos középfokú angol nyelvtudással rendelkezel
Önállóan is magabiztosan dolgozol, ugyanakkor hatékonyan együttműködsz csapatban is
Precízen, ügyfélközpontú szemlélettel végzed a munkádat
Ismered és használtad már vállalatirányítási, könyvelési vagy tervező rendszerek valamelyikét (pl. SAP, Oracle, Microsoft Navision, Kulcssoft)
Magabiztos MS Office tudással rendelkezel, különösen Excelben
Strukturáltan gondolkodsz, és proaktívan keresed a hatékonyabb, eredményesebb működés lehetőségeit
Előnyt jelent:
Erős számviteli ismeretek (különösen magyar számvitel és IFRS terén)
Multinacionális vagy tanácsadó cégnél szerzett tapasztalat
Ügyféloldali tapasztalat vagy interim szerepkörben végzett munka
Amit kínálunk:
Rendkívül változatos ügyfélkörrel dolgozhatsz: különböző iparágak, különböző méretű vállalatainak pénzügyi működését segíted hatékonyabbá tenni
Lehetőséged lesz egy nemzetközi tanácsadói hálózaton keresztül iparági best practice-ek megismerésére – így folyamatos tanulási és fejlődési lehetőséget biztosítunk
Munkáddal valódi üzleti értéket teremtesz – ügyfeleink konkrét pénzügyi kihívásaiban számítanak a megoldásaidra és újító ötleteidre
Nincs két egyforma projekt – egyedi helyzetek, egyedi megoldások várnak rád
Stabil, szakmailag elismert vállalati háttér és kihívást jelentő projektek
Hibrid munkavégzés: heti 3 nap budapesti irodai jelenlét, 2 nap home office
Kötetlen munkaidő – nincs törzsidő, a vezetőddel egyeztetve rugalmas beosztás
Szakmai és soft skill tréningek, mentorálási lehetőségek
Juttatási csomag:
Éves bónusz;
Cafetéria választható elemek:
Home office támogatás, bölcsődei/óvodai díj, állatkerti belépő, diákhitel, egészségügyi szolgáltatások.
SZÉP Kártya, készpénz juttatás.
35 év alattiak lakhatási támogatása: 28%-os adózású juttatás, lakásbérlet vagy hitel törlesztésére.
Magánegészségbiztosítás, Fogászati ellátás;
Vállalati kedvezmény: Fitnesszterem, masszőr, szabó, tisztító;
Ingyenes MOL Bubi használat.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: MP Solutions Kft. Hely: Budapest
Budapest, Pest megyeMunkaviszony: Teljes munkaidős, Home office Hozzáadva: 17. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!