
CALL CENTER ÜGYFÉLTÁMOGATÓ
Az Alfa Biztosító megbízott partnereként kiemelt szerepet vállalunk a lakossági ügyfélkör minőségi kiszolgálásában. Büszkék vagyunk arra, hogy széles termékkörrel, teljes pénzügyi palettával és naprakész szakmai tudással várjuk ügyfeleinket és jövendő kollégáinkat. A dinamikusan növekvő ügyféligénynek köszönhetően keresünk 3 fő rátermett jelölt, akik CALL CENTER ÜGYFÉLTÁMOGATÓ-ként erősítenék Telekom Campus csapatunkat!
Feladatok:
kimenő hívások lebonyolítása, meglévő címanyagon
ügyféligény felmérésre
érdeklődés felkeltése
időpont egyeztetés személyes tárgyalásra egy tanácsadó kollégához
napi aktivitási célok teljesítése
értékesítési célok elérése
Amit kínálunk:
fix napidíj plusz jutalék (egyeztetett időpontra + szerződéskötés után is)
képzést, átképzést biztosítunk
mentori segítség a betanítás időszakára
modern, kényelmes irodai környezet
fiatal, lendületes, támogató csapat vár Rád
heti 4 nap 8 órás munkaidő
Amit elvárunk:
Call Centeres tapasztalat
minimum érettségi, (diploma vagy MNB regisztráció előnyt jelent)
kiváló kommunikációs készség, beszélgetés és telefonálás szeretete
türelmes és rugalmas személyiség
office programok ismerete
biztosítási tapasztalat előny
Munkavégzés helye: Telekom Campus Iroda (Népliget)
Jelentkezz most, küldd el fényképes önéletrajzodat a "Jelentkezem" gombra kattintva!
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Alfa Biztosító Hely: Budapest
Budapest, Pest megyeMunkaviszony: Részmunkaidős Hozzáadva: 25. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!