
BUSINESS ANALYST
Főbb feladatok: Üzleti igények: megértése, elemzése és pontosítása, összegyűjtése, konszolidálása és nyilvántartása a logisztika, beszerzés, field service vagy retail területek egyikén, lefordítása funkcionális specifikációvá, logikai rendszertervvé, követelménnyé formálása és azok dokumentálása specifikáció formájában, státuszának követése, megvalósulásukról riportok készítése, üzleti érték alapján történő priorizálása, ehhez kapcsolódó vezetői előterjesztések készítése Üzleti folyamatok elemzése és optimalizálása a követelményekkel összefüggésben Funkcionális és nem-funkcionális követelmények meghatározása AS-IS és TO-BE állapotok elemzése, GAP analízis készítése Kapcsolattartás az üzleti igényben érintett területekkel: üzleti workshopok megtartása, szükség esetén döntéselőkészítő anyagok szerkesztése Az üzleti megoldás: egyeztetése az IT terület/külső beszállítók képviselőivel, élesbe állításának támogatása (pl. : üzleti tesztelés, oktatás stb. formájában) Az állás betöltéséhez szükséges: Felsőfokú végzettség (gazdasági területen) Minimum 3 év tapasztalat a logisztika, retail, beszerzés vagy field service területeken Magabiztos német nyelvtudás (szóban és írásban) Kiváló analitikai és problémamegoldó készségek Erős kommunikációs és együttműködési képességek Toolset: Modellező és workflow alkalmazások egyikének ismerete (UML / Diagram ábrázoló tool) Projektmenedzsment alapismeretek: agilis / waterfall módszertan Legalább egy projekt kezelő szoftver ismerete: Jira vagy Click Up Legalább egy vállalatirányítási rendszerben szerzett üzleti tapasztalat Előny, de nem feltétel: End-to-end részvétel új fejlesztések megvalósításában szerzett tapasztalat Szervezői feladatok ellátásában szerzett tapasztalat Tapasztalat üzleti vagy IT Analyst pozícióban Angol nyelvtudás SAP rendszerismeret Amit kínálnak: Karrierépítési lehetőségek Home Office lehetőség 15-féle egyéb juttatás Bónuszrendszer Külföldi üzleti utak Rendszeres csapatépítő programok Nemzetközi projektek Folyamatos fejlődési lehetőségek Modern iroda ergonomikus berendezéssel, csúcstechnológiás eszközökkel Kávé, tea biztosítva van az irodában Egy dinamikusan fejlődő vállalat motivált csapatában dolgozhatsz Munkavégzés helye: Győr Munkaidő: Hibrid munkavégzés – átlagosan heti 2 nap home office lehetőség Csatlakozz dinamikus csapatukhoz, ahol lehetőséged nyílik a logisztika, retail, beszerzés és field service területeken szerzett üzleti tapasztalatodat kamatoztatni! Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed követően: Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod. Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésed, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Győr
Győr-Moson-Sopron megye, GyőrMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 27. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!