
BUSINESS ANALYST - BANKSZEKTOR
Amiben számítanak rád: Ügyféligények felmérése, megértése, fejlesztési feladatok specifikálása / user story-k írása Az üzleti igények közvetítése a fejlesztő csapatok felé A projektekhez tartozó üzleti, folyamatábrák és specifikációs dokumentációk elkészítése Munkavégzés ügyfélkörnyezetben, ügyfelekkel való kapcsolattartás Prezentációk készítése és megtartása Az elkészült megoldásról demo tartása az ügyfélnek Kapcsolattartás az ügyfelekkel, megrendelőkkel, felhasználókkal Szoros együttműködés a belső csapatokkal (fejlesztés, tesztelés, projektvezető, sales) Elvárások: Felsőfokú végzettség (közgazdasági és/vagy informatikai) Minimum 3 év tapasztalat Business Analyst vagy Rendszerszervezői pozícióban IT területen Középfokú szakmai angol nyelvismeret Folyamatábrák, architektúra tervek elkészítésében szerzett gyakorlat (pl. Visio, Lucid Chart, Drawio) Alapfokú SQL tudás Interface tervezésben szerzett tapasztalat (pl. Üzenet mapping, interface leírók készítése) XML, JSON üzenet struktúra ismerete REST, SOAP API technológiák ismerete Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Power Point, Outlook) Analitikus gondolkodásmód, erős dokumentációs készség Ügyfélközpontú hozzáállás, kiváló kommunikációs képességek Atlassian termékcsalád ismerete (Jira, Confluence) Előnyt jelent: Banki IT területen szerzett tapasztalat, banküzemi folyamatok ismerete ISO20022 üzenetszabvány ismerete MNB vagy GIRO által kezdeményezett projektekben szerzett tapasztalat MQ tapasztalat Pénzügyi ismeretek Szoftverfejlesztési módszertanok, projekt- és release-menedzsment ismeretek Agilis alapelvek és módszertanok ismerete (Scrum, Kanban) Tesztelési módszertanok és tesztelés támogató eszközök ismerete Pre-sales folyamatok támogatásában szerzett tapasztalat Amit kínálnak: Versenyképes jövedelem Izgalmas, szakmai kihívásokat jelentő state of the art projektek Folyamatos képzések, szakmai fejlődés támogatása Nyitott, dinamikus csapat Otthoni munkavégzés lehetősége Modern, jól megközelíthető iroda Munkavégzés helye: 13. kerület, Váci út 80. Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 10. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!