
BUSINESS ANALYST – BANKSZEKTOR
Amiben számítanak rád: Ügyféligények felmérése, megértése, fejlesztési feladatok specifikálása / user story-k írása Az üzleti igények közvetítése a fejlesztő csapatok felé A projektekhez tartozó üzleti, folyamatábrák és specifikációs dokumentációk elkészítése Munkavégzés ügyfélkörnyezetben, ügyfelekkel való kapcsolattartás Prezentációk készítése és megtartása Az elkészült megoldásról demo tartása az ügyfélnek Kapcsolattartás az ügyfelekkel, megrendelőkkel, felhasználókkal Szoros együttműködés a belső csapatokkal (fejlesztés, tesztelés, projektvezető, sales) Amit kérnek: Felsőfokú végzettség (közgazdasági és/vagy informatikai területen) Minimum 3 év szakmai tapasztalat Business Analyst vagy rendszerszervezői pozícióban IT környezetben Folyamatábrák, architektúra tervek készítésének gyakorlata (pl. Visio, Lucidchart, Draw. io) Alapfokú SQL tudás Tapasztalat interface tervezésben (pl. üzenet mapping, interface leírók) XML és JSON üzenetstruktúrák ismerete REST és SOAP API technológiák ismerete Atlassian eszközök használata: Jira, Confluence Magabiztos számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) Szakmai angol nyelvismeret Analitikus gondolkodásmód, erős dokumentációs készség Ügyfélközpontú szemlélet, kiváló kommunikációs készségek Előnyt jelent: Tapasztalat banki IT területen Banküzemi folyamatok ismerete Pénzügyi ismeretek ISO20022 üzenetszabvány ismerete Részvétel MNB vagy GIRO által kezdeményezett projektekben MQ technológia ismerete Szoftverfejlesztési módszertanok, projekt- és release-menedzsment ismerete Agilis módszertanok ismerete (Scrum, Kanban) Tesztelési módszertanok és tesztelést támogató eszközök ismerete Tapasztalat pre-sales folyamatok támogatásában Amit kínálnak: Izgalmas, szakmai kihívásokat jelentő state of the art projektek Folyamatos képzések, szakmai fejlődés támogatása Nyitott, dinamikus csapat Home office lehetősége Modern, jól megközelíthető iroda Versenyképes jövedelem Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület, Váci út 80. – (home office) Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 31. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!