
Business Administration Specialist
Ügyvezető támogatása: szerződések és ajánlati dokumentációk felülvizsgálata/kezelése, szerződéses struktúrák elemzése és átlátása, üzleti elemzések és kimutatások készítése döntéshozatalhoz.
Folyamatfejlesztés és adminisztráció: belső szabályzatok, vállalatirányítási folyamatok kialakítása és optimalizálása, jogszabályi megfelelés biztosítása.
Back Office koordináció: 8-9 fős csapat (irodai adminisztráció, IT, pénzügy) munkájának segítése, hatékonyságuk növelése, megfelelő információáramlás biztosítása a területek között.
Irodai infrastruktúra menedzselése: irodai asszisztensek munkájának szervezése, beszerzések, IT és operatív működés biztosítása, telephelyek koordinációja.
Compliance és tanúsítványok: ISO, TISAX megfelelőség fenntartása, auditok támogatása. Elvárások / Requirements
Erős analitikai készség, adatvezérelt gondolkodás.
Felsőfokú végzettség üzleti adminisztráció, pénzügy vagy menedzsment területen.
Magas szintű Excel-tudás.
Outlook, SharePoint magabiztos ismerete, beleértve a csoportok és site-ok működését, a dokumentumok rendszerezését.
Tárgyalóképes angol nyelvtudás (német előny).
Precíz, szervezett munkavégzés, problémamegoldó szemlélet. Amit nyújtunk / Benefits
Teljes munkaidős jogviszony.
Magánegészségügyi ellátás.
Home office lehetősége (hibrid munkavégzés).
Képzések, tréningek céges támogatással.
Céges autó lehetősége (senioritás függvényében).
Egy támogató, összetartó csapat és családbarát munkahely.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Trenkwalder Kft Hely: Szeged
Csongrád-Csanád megye, SzegedMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 13. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!