
Business & Marketing Specialist
A Customer & SCM Excellence csapat tagjaként kulcsszerepet játszol az ellátási lánc folyamatainak elemzésében és optimalizálásában a vevői igények minél jobb kiszolgálása érdekében. Szorosan együttműködsz az értékesítéssel és más részlegekkel, hogy felmérd a követelményeket, folyamatfejlesztéseket vezess, és hatékony, adatvezérelt megoldásokat dolgozz ki, amelyek növelik a vevői elégedettséget és javítják a működési teljesítményt! Feladatok / Tasks
Vevői követelmények elemzése és kiértékelése
Logisztikai jellegű vevői igények összegyűjtése és áttekintése az értékesítési csapattal együttműködve
Igények elemzése és csoportosítása a közös minták és az egyedi elvárások azonosításához
Vevői elvárások és a meglévő folyamatok összevetése, az erősségek és lehetséges hiányok feltárása
A követelmények megvalósíthatóságának értékelése operatív, technikai és kereskedelmi szempontból
Ajánlások készítése az igények teljesítéséről és a szükséges módosításokról
Folyamatfejlesztés és -bevezetés koordinálása
Testre szabott megoldások kidolgozása a kulcs folyamatokhoz, ahol szükséges
Megvalósítási terv összeállítása a szükséges lépésekkel, erőforrásokkal és időzítéssel.
Keresztfunkcionális együttműködés biztosítása (Értékesítés, Logisztika, IT, Tervezés stb. ).
Kapcsolattartás a vevőkkel a fejlesztési és tesztelési fázisok során.
A fejlesztések tesztelésének felügyelete, valamint a zökkenőmentes átvitele a gyakorlatba
SCM fókuszú meetingek előkészítése és lebonyolítása
Meetingek szervezése és előkészítése vevőkkel és az Értékesítési csapattal, releváns adatokkal és elemzésekkel alátámasztva.
Fő témák: új vevők onboardingja, speciális SCM igények, teljesítményproblémák kezelése.
Összetett információk világos, tömör és megoldásorientált bemutatása.
Fejlesztési lehetőségek aktív feltárása, a következő lépések meghatározása
Meeting eredmények dokumentálása és a kapcsolódó teendők nyomon követése a lezárásig
Vevőelemzés és KPI-k nyomon követése
A vevői teljesítmény folyamatos monitorozása KPI-alapon, trendek és fejlesztési területek azonosítása.
Bejelentett problémák vagy reklamációk elemzése, gyökérokok feltárása és javító intézkedések javaslata.
Folyamatmódosítások és optimalizálási javaslatok készítése adatvezérelt elemzések alapján.
Együttműködés az érintett csapatokkal annak érdekében, hogy a KPI-k összhangban maradjanak a vállalati célokkal és a vevői elvárásokkal.
Rendszeres riportok és dashboardok készítése a haladás és a teljesítmény bemutatására, szükség esetén a vevők felé is. Amit nyújtunk / Offer
Versenyképes juttatási csomag
Folyamatos mentorálás a próbaidő alatt és után
Utazási támogatás
Ingyenes buszjárat Szegedről
Home office lehetőség (heti 1 nap)
Nyelvi és szakmai fejlesztési képzések
Csapatépítő programok
havi fizetés
Étkezési támogatás
Nyaralási hozzájárulás
Ingyenes orvosi ellátás
Sportolási lehetőségek
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: HSA Kft. Hely: Hódmezővásárhely
Csongrád-Csanád megye, HódmezővásárhelyMunkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 27. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!