
BESZERZÉSI ASSZISZTENS
AMIBEN SZÁMÍTANAK RÁD: Beszerzők munkájának támogatása Általános adminisztrációs feladatok elvégzése Elemzések, statisztikák készítése Termékadatkezelés Árajánlatok bekérése és továbbítása a beszerzők részére Megrendelések rögzítése, előlegutalások adminisztrálása, szállítással kapcsolatos dokumentáció ellenőrzése Kapcsolattartás a beszállítókkal és a társosztályokkal IDEÁLIS JELÖLT VAGY, HA: Minimum középfokú végzettséged van Középszintű angol nyelvtudással rendelkezel írásban és szóban is Legalább 1 év tapasztalatod van adminisztratív feladatokban Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel Precíz vagy, önálló és elemző típus Gyorsan és pontosan dolgozol AMIT NYÚJTANAK NEKED: Hosszútávú munkalehetőséget határozatlan idejű munkaviszonnyal Jó hangulatú, támogató csapatot Modern, igényes munkahelyi környezetet Szakmai fejlődési lehetőséget Béren kívüli juttatásokat Home office lehetőséget Munka-magánélet egyensúlyát MUNKAVÉGZÉS HELYE, IDEJE: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. Hétfőtől – péntekig, 8:30-tól 17:00 óráig JELENTKEZÉS MÓDJA: Küldd el szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! MI TÖRTÉNIK A JELENTKEZÉSED UTÁN? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 1. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!