
Bér- és TB ügyintéző
Magyarország piacvezető rendszerintegrátor vállalata, bővülő csapatába keres
Bér- és TB ügyintéző
kollégát
MUNKAKÖR CÉLJA: Munkája során a feladataihoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásával biztosítja, hogy az általa irányított folyamatok hatékonysága mérhető, nyomon követhető, ellenőrizhető legyen. Aktívan részt vesz a munkaügyi folyamatokban.
FŐ FELADATOK:
a bérszámfejtési feladatok teljes körű, önálló ügyintézése. Munkabérek és bérjellegű kifizetések rögzítése, ellenőrzése, számfejtése
részvétel a bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi ügyintézői feladatok ellenőrzésében
levonásokkal-, letiltásokkal kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása
ki-, és belépéssel, valamint változáskezeléssel kapcsolatos feladat teljes körű ellátása, az adatok feldolgozása a Nexon programban, bejelentés a NAV felé
bérszámfejtéshez kapcsolódó adatszolgáltatások, bevallások, jelentések, kimutatások, statisztikák készítése
TB kifizetőhelyi ügyintézés, ellátások számfejtése, ellenőrzése kifizetések előkészítése, bevallások, statisztikai jelentések készítése, leányvállalatok esetében TB adatszolgáltatások ellátása
nyugdíjazással kapcsolatos ügyintézői feladatok ellenőrzése
béren kívüli juttatások és egyéb költségtérítések elszámolása, az igényelt juttatásokkal összefüggő feladatok ellenőrzése
közreműködés és ellenőrzés az éves szja és járulék igazolások elkészítésben, az igazolások kiadásában
kapcsolattartás az illetékes hatóságokkal, adatszolgáltatások teljesítése, részvétel a helyszíni ellenőrzéseken
kapcsolattartás a vezetőkkel, a munkavállalókkal, szakmai támogatása nyújtása feléjük
jogszabályi változások követése, változás esetén javaslattétel a szabályzatok, folyamatleírások módosítására elkészíti a bérszámfejtéssel kapcsolatos szakmai tájékoztatókat
ELVÁRÁSOK:
legalább középfokú, Bér/TB ügyintézői képesítés, végzettég
3-5 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
naprakész munkajogi, bér-TB ismeretek
a területet érintő átfogó adózási ismeretek
korszerű HR rendszerek ismerete, azon belül Nexon ismeret
magas szintű excel tudás
nagyfokú önállóság a munkavégzés során
csapatjátékos attitűd
erős kommunikációs és problémamegoldó képesség
AMIT KÍNÁLUNK:
Próbaidő után 50% Home Office
Stabil, piacvezető háttér
Felelősségteljes, önálló munkakör
Szakmai fejlődési lehetőség és támogató csapat
Munkavégzés helye: Budapest I.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Starjobs Magyarország Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 23. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!