
Bér és TB ügyintéző
A BKM BUDAPESTI KÖZMŰVEK Nonprofit Zrt. munkatársat keres
Bér és TB ügyintéző
munkakörbe
Mi a BKM Nonprofit Zrt. -ben a fővárosunkért és annak lakóiért dolgozunk – nap mint nap. Jelen vagyunk a lakosok mindennapi életében; ellátjuk a köztisztasági, a távhőszolgáltatási, a kertészeti és a temetkezési feladatokat, valamint országos szinten nyújtunk kéményseprőipari szolgáltatásokat.
Csatlakozz hozzánk Budapest fejlődéséért!
Miért jó nálunk dolgozni?
egy jó hangulatú közösség tagja lehetsz
számítunk újító ötleteidre
szakmai konferenciákon vehetsz részt
a próbaidő lejártát követően személyre szabott cafeteria-csomagból válogathatsz évente bruttó 513. 530 Ft összegben
teljesítményértékelés keretében jutalomban részesülhetsz
a betanulási időszakot követően heti 1 nap home office-ban is dolgozhatsz
az általunk kínált munkarend lehetővé teszi a szabadidőd rugalmasabb beosztását a hétköznapokon
támogatjuk a vidékről bejáró munkavállalók utazási költségét
kedvező feltételekkel biztosítunk üdülési lehetőséget a Társaság üdülőiben
Milyen feladatok várnak?
ellátod és ellenőrzöd a bérszámfejtéssel összefüggő feladatokat (havi munkaidő/távollétek ellenőrzése, adókedvezmények elbírálása/rögzítése, letiltások/levonások kezelése, bérszámfejtési adatok ellenőrzése)
elkészíted a bérszámfejtéssel kapcsolatos adatszolgáltatást, illetve a kimutatásokat, bevallásokat és statisztikákat
a Társadalombiztosítási kifizetőhely felé intézkedsz az alábbi teendőkről: ellátások elbírálása, számfejtése, ellenőrzése, határozatok, végzések meghozatala
ellátod a munkaviszony létesítésével/megszűnésével összefüggő, bérelszámolást érintő feladatokat
kiállítod a jövedelemigazolást és az egyéb igazolásokat
tartod a kapcsolatot az érintett hatóságokkal, együttműködsz a társosztályokkal, valamint az üzemegységekkel
Mit várunk a munkakör betöltéséhez?
rendelkezz bér- és/vagy tb ügyintézői végzettséggel
legyen hasonló munkakörben, nagyvállalatnál szerzett 3 év szakmai tapasztalatod
legyen naprakész tudásod az adó-, bér- és tb jogszabályok tekintetében, valamint a munkajogi ismereteket illetően
használd magabiztosan a Microsoft Office programokat
munkádat végezd önállóan, precízen, a határidők betartása mellett
előny, ha van felhasználói szintű SAP vállalatirányítási rendszer alapismereted
előny a HR/gazdasági/informatikai területen szerzett főiskolai végzettség
A munkavégzés helye:
1116 Budapest, Kalotaszeg utca 31.
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet, kérjük, a "Jelentkezem" gomb megnyomását követően küldd el pályázatodat részünkre.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BKM Nonprofit Zrt. Hely: Budapest
Budapest, Pest megyeMunkaviszony: Teljes munkaidős, Home office Hozzáadva: 9. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!