
BÉR- ÉS TB ÜGYINTÉZŐ
Fő feladatok: Teljeskörű bérszámfejtés ellátása a hatályos jogszabályoknak megfelelően Társadalombiztosítási ügyintézés (táppénz, gyermekgondozási ellátások, egyéb TB kifizetések) Munkaügyi adminisztráció vezetése, nyilvántartások kezelése Be- és kilépő munkavállalók adminisztrációja Jelenléti ívek, szabadságok és távollétek kezelése Személyi anyagok naprakészen tartása Munkáltatói igazolások, hatósági adatszolgáltatások elkészítése Kapcsolattartás a hatóságokkal Elvárások: Középfokú végzettség (számviteli, pénzügyi, HR területen előny) Bér- és TB ügyintézői végzettség Legalább 2-3 év tapasztalat bér- és TB ügyintézés és/vagy HR területen NEXON program magabiztos kezelése Hatályos munkaügyi, TB és adójogszabályok ismerete Alapfokú angol nyelvtudás Kiváló szervezőkészség, precizitás, diszkréció Precíz, önálló munkavégzés Jó kommunikációs készség, megbízhatóság Amit kínálnak: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Megbecsülés Támogató jogi csapat és szakmai fejlődési lehetőség Stabil vállalati háttér Munkaidő: Hétfőtől – péntekig, napi 8 óra Munkavégzés helye: Budapest, II. kerület Jelentkezés módja: Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésedet követően? A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé. Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 11. 9. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!