
Back Office Vezető
Partnerünk back office területre keres kollégát, aki a összefogja a folyamatokat és irányítja a területet. Amennyiben van alapkezelőnél és ingatlanalapokkal szerzett korábbi tapasztalata, ez egy ideális lehetőség lehet az Ön számára!
Back-office tevékenységek irányítása, koordinálása, feladatok rendszerezése és kiadása, egyben operatív területi vezetői feladatok ellátása
A jelentésszolgálat hatékony mechanizmusának biztosítása, a Munkáltató és az általa kezelt befektetési alapok tevékenységével kapcsolatos kötelező jelentések, adatszolgáltatások elkészítése/ellenőrzése és határidőben történő megküldése a hatóságok, befektetők, tulajdonosok és más harmadik személyek felé
A Társaság és annak kezelt alapjai működési keretét biztosító szabályzatok – naprakészen tartása
Az Igazgatóság, a Felügyelő Bizottság üléseinek előkészítése, az ülésekről jegyzőkönyv vezetése
A Társaság működése során keletkező dokumentumok hatékony rendszerezésének működtetése, mind a fizikai mind digitális formában
Kapcsolattartás a könyvviteli, bérszámfejtési és könyvvizsgálói szolgáltatókkal
Operatív együttműködés a kiszervezett feladatokat ellátó szolgáltatóikkal, valamint az alapkezelő és az alapok szerződéses partnereivel
Az adatvédelmi (GDPR) feladatainak ellátása
Évközi és éves könyvvizsgálat koordinálása, szükséges dokumentumok előállítása, megküldése
Alapkezelő és a kezelt alapok könyvelésének támogatása, beszámolók ellenőrzése
Közreműködés az üzleti jelentések és a negyedéves beszámolók elkészítésében, mind a Társaság, mind annak kezelt alapjai vonatkozásában
A Társaságot érintő belső gazdasági, pénzügyi feladatok ellátása, üzleti tervezés, kontrolling és pénzügyi tervezés segítés
Ingatlanalap-kezeléssel összefüggő adminisztrációs feladatok koordinálása, a feladatok ellátásának hatékony megszervezése és a kivitelezés kontrollja
A befektetési alapokra vonatkozó nettó eszközérték-számítás koordinálása, ellenőrzése. Elvárások / Requirements
Felsőfokú gazdasági/pénzügyi végzettség
Megbízható számviteli ismeretek
5 év tapasztalat befektetési alapkezelési területen
Ingatlanalapok kezelésében szerzett tapasztalat
Magabiztos kommunikációs készségek
Gyakorlott felhasználó szintű IT (MS-Office, kiemelten Excel-használat) ismeretek
Kihívások keresése, komplex problémák megoldásának képessége
Kiemelkedő analitikus és kommunikációs készség, csapatjátékos jellem
Középfokú angol nyelvismeret előny Amit nyújtunk / Benefits
Kellemes budai lokáció
Lehetőség teljesítmény alapú éves bónuszra
SZÉP kártya juttatás
Hibrid munkavégzési lehetőség (heti 1 nap otthoni munkavégzés)
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 25. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!