
Back office munkatárs
Nemzetközi hátterű, gyártó-forgalmazó partnerünkhöz keresünk tapasztalt back office munkatársat.
Adminisztratív támogatás az értékesítési csapat és az üzleti partnerek számára
Ügyfélrendelések feldolgozása az ERP rendszerben
rendelések koordinálása az áru átvételéig
Ügyfél/értékesítési képviselő segítése a szállítmány nyomon követésében
Szállításokkal kapcsolatos teljeskörű ügyintézés és tájékoztatás (pl. EKÁER)
Ügyfélpanaszok feldolgozása, monitorozása, lezárása Elvárások / Requirements
középiskolai végzettség
tapasztalat office asszisztencia területén, preferáltan back office feladatokban szerzett jártasság
kommunikatív angol nyelvtudás (A2/B1)
proaktív problémamegoldó hozzáállás
önálló döntéshozatalra való képesség
analitikus készség, üzleti gondolkodás, jó időgazdálkodás
magabiztos MS office tudás (különösen excelben) Amit nyújtunk / Benefits
betanulási időszak után heti 2 nap HO
cafetéria
karácsonyi bónusz
céges teljesítménytől függő bónusz
munkába járás támogatás
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Budaörs
Pest megye, BudaörsMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 8. 7. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!