Back Office munkatárs
Te leszel a vezetés adminisztratív támogatója
- A menedzsment napi adminisztratív munkájának teljes körű támogatása (munkaruha szervezés, kapcsolattartás az iroda takarító céggel, és egyéb ehhez hasonló háttértámogató tevékenység).
- Belső és külső kommunikáció koordinálása, dokumentumok, levelek előkészítése, rendszerezése.
- Találkozók, utazások és egyéb események szervezése, naptárak kezelése.
- Hivatalos iratok, szerződések és egyéb érzékeny dokumentumok kezelése, irattározása.
- Adatbázisok és Excel táblázatok naprakészen tartása.
Csatlakozz egy új kezdethez! Back Office Munkatársat keresünk Tatabányára.
Egy Kínában piacvezető, sikeres, építőipari és mezőgazdasági gépgyártással foglalkozó vállalat nyitja első európai gyárát Tatabányán. Téged keresünk, aki proaktívan támogatja a menedzsmentet a gyár indulásának izgalmas, első időszakában.
Ez egy kivételes lehetőség, hogy már a kezdetektől egy dinamikus, interkulturális környezetben dolgozz, és a vezetés jobb kezeként egy stabil, hosszú távú karrier alapjait építsd fel.
- Legalább középfokú végzettség.
- Minimum 2 év back office, menedzsment asszisztensi vagy hasonló adminisztratív területen szerzett tapasztalat.
- Folyékony, kommunikációképes angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt.
- Kiváló MS Office (különösen Excel és PowerPoint) ismeretek.
- Kiemelkedő szervezőkészség, precizitás és proaktivitás.
- Diszkrét, megbízható és nyomástűrő személyiség, aki képes a menedzsment szintű információk kezelésére.
- Előny: Gyártási környezetben vagy interkulturális/kínai tulajdonú cégnél szerzett munkatapasztalat.
- tapasztalattól függő alapbér
- cafetéria
- napi 1x ingyenes melegétkezés
- bejárás támogatása
- egyedülálló lehetőség, hogy már a gyártás indulásának első perceitől részt vehess a folyamatokban
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft Hely: Tatabánya
Tatabánya, Komárom-Esztergom, HUHozzáadva: 11. 10. 2025
Aktív álláslehetőségek
A friss munkaajánlatra Ön elsőként jelentkezhet!