
Back office munkatárs
Partnercégünk ipari robotok forgalmazásával és szervizelésével foglalkozik, főként gyártóipari ügyfelek számára. Jelenleg a taksonyi központi csapatukba keresnek Back office munkatársat, aki a vevői rendelések adminisztratív feldolgozásában és az ügyfélkapcsolati folyamatok támogatásában vesz részt.
Munkavégzés helye: Taksony (az év második felében Budapest XXII. kerületbe költözik a központ)
Vevői rendelések rögzítése, nyomon követése SAP rendszerben
Kiszállítások előkészítése, koordinálása
Számlázás előkészítése
Beérkező ügyfélmegkeresések kezelése SalesForce rendszerben (ticketek rögzítése, válaszadás)
Telefonos és írásbeli kapcsolattartás ügyfelekkel (főként magyar partnerek)
Adminisztratív feladatok a belső folyamatok támogatásához Elvárások / Requirements
1-3 év adminisztratív pozícióban töltött tapasztalat
Középfokú végzettség
Precíz, megbízható, monotonitást jól tűrő munkavégzés
Gyors tanulási képesség
SAP és/vagy SalesForce ismerete előny
Angol nyelvtudás írásban hasznos (pl. levelezés), de nem napi szintű kommunikációhoz szükséges
Jó kommunikációs készség Amit nyújtunk / Benefits
13. havi fizetés
Medicover egészségbiztosítás
Cafetéria juttatás: 18. 000 Ft/hó
Stabil, nemzetközi háttér
Szakmai fejlődési lehetőség
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: Randstad Hungary Kft. Hely: Taksony
Pest megye, TaksonyMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 7. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: