
BACK OFFICE ADMINISZTRÁTOR
Feladatok: Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára Kereskedelmi és operatív folyamatok koordinálása Marketing anyagok előkészítése és koordinálása, valamint kapcsolattartás az ügynökségekkel Kapcsolattartás belső részlegekkel és külföldi partnerekkel Beszámolók és riportok készítése a vezetőség számára Az állás betöltéséhez szükséges: Felsőfokú végzettség Legalább 2-3 éves szakmai tapasztalat kereskedelmi és/vagy back office területen Felsőfokú olasz nyelvtudás (aktív szóban és írásban) Társalgási szintű angol nyelvtudás (aktív szóban és írásban) Stratégiai szemlélet Erős adminisztratív készségek, precizitás és szervezettség, határidők pontos betartása Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség Magas fokú önállóság Vezetői engedély: B kategória Utazási hajlandóság (külső telephelyek látogatása) Előnyt jelent: Felsőfokú végzettség nemzetközi kapcsolatok vagy kereskedelem és marketing szakon Amit Partnerünk kínál: Pozícióhoz illeszkedő bérezés Heti egy nap Home Office lehetőség Stabil, társadalmilag hasznos tevékenységet végző szervezet háttere Fejlődési lehetőség egy bővülő szervezetben Önálló, felelősségteljes munkakör, közvetlen hatással a vállalat eredményeire Barátságos, támogató munkakörnyezet és együttműködő csapat Munkavégzés helye: Budapest 2. kerület, Orom Utca Munkarend: Rugalmas, irodai jelenléttel, heti egy nap Home Office lehetőséggel. Jelentkezés módja: Küldje el magyar nyelvű szakmai önéletrajzát - melyben kérjük jelölje meg bérigényét - az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezését követően: Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatát, és ha megfelelőnek találják, akkor továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Budapest Munkaviszony: Home office / Hibrid Hozzáadva: 21. 11. 2025
Aktív álláslehetőségek
4 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: