
ADMINISZTRÁTOR
Leendő feladatok: Napi adminisztratív feladatok ellátása Telefonos és személyes kapcsolattartás ügyfelekkel és partnerekkel Dokumentumkezelés, adatbevitel, időpontegyeztetés Az érkező ügyfelek fogadása és útbaigazítása Együttműködés a csapat többi tagjával Elvárások: Korábbi tapasztalat adminisztratív területen Magas szintű kommunikációs készség Magabiztos számítógépes ismeretek Angol vagy német nyelv középfokú ismerete Rugalmasság, terhelhetőség, megbízhatóság Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség B kategóriás jogosítvány Előnyt jelent Számodra: Autóiparban vagy műszaki területen szerzett tapasztalat Műszaki beállítottság, érdeklődés az autók iránt Amit kínálnak Neked: Stabil munkahely, hosszú távú lehetőség Támogató munkakörnyezet Változatos, kihívásokkal teli munkakör Versenyképes juttatási csomag Munkavégzés helye: 6000 Kecskemét Jelentkezés módja: Küldd el szakmai önéletrajzodat a bérigényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva! Mi történik a jelentkezésed után? Kollégáink az elvárások alapján elbírálják pályázatod, és ha megfelelsz, továbbítják azt megbízónknak. A továbbiakban már megbízónk veszi át a kiválasztási folyamatot.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.
- Részletes információk az állásajánlatról
Vállalat: BECK AND PARTNERS Kft. Hely: Kecskemét
Bács-Kiskun megye, KecskemétMunkaviszony: Teljes munkaidős Hozzáadva: 28. 5. 2025
Aktív álláslehetőségek
8 az adott állásajánlatot megtekintett személyek száma: